Cайт працює в тестовому режимі. Cтара версія

Електронні петиції

Запорізький обласний контактний центр

До уваги жителів м.Енергодара!
У м.Запоріжжі створена та діє
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Телефон «гарячої лінії» центру:

0-800-503-508


(Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)

Адреса:  пр.Соборний, 164, м.Запоріжжя, 69107

Електронна адрес: hotline@zoda.gov.ua

Графік роботи: понеділок-четвер - 8.00 - 17.00, п’ятниця - 8.00 - 15.45

У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.

 

Комунальна установа «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради є спеціалізованим закладом, заснованим на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Запорізької області, що сприяє впровадженню новітніх управлінських методів та сучасних електронних технологій у сфері організації розгляду звернень на території Запорізької області.

Метою діяльності Запорізького обласного контактного центру є забезпечення оперативного розгляду на території Запорізької області звернень, що подаються громадянами, фізичними особами - підприємцями за єдиним телефонним номером  «регіональної «гарячої» лінії та через мережу Інтернет.

Завдання Запорізького обласного контактного центру:

  • Організаційне та технологічне забезпечення функціонування «регіональної «гарячої» лінії» та відповідних ресурсів у мережі Інтернет.
  • Забезпечення у межах компетенції оперативного розгляду звернень, які надходять до Центру, відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
  • Забезпечення контролю за якістю розгляду звернень, які надходять до Центру, відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
  • Сприяння широкому впровадженню інноваційних технологій у сфері організації розгляду звернень громадян місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на території Запорізької області.

Основними функціями Запорізького обласного контактного центру є:

  • Забезпечення приймання за єдиним телефонним номером «регіональної «гарячої» лінії» та через мережу Інтернет звернень заявників, первинного опрацювання отриманих звернень та їх надсилання на розгляд місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування відповідно до компетенції.
  • Проведення моніторингу забезпечення своєчасності та якості розгляду звернень заявників, які надходять до Центру, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на території Запорізької області, подання за результатами узагальненої інформації Запорізькій обласній державній адміністрації.