Cайт працює в тестовому режимі. Cтара версія

Електронні петиції

Пiдсумки роботи зi зверненнями громадян

ДОВІДКА

до рішення виконавчого комітету міської ради від 15.02.2018 №40

«Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 20.01.2017 №05

 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році»

 

 

Виконавчий комітет Енергодарської міської ради у своїй роботі з розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348, розпорядженнями та рекомендаціями облдержадміністрації з цих питань.

Основна діяльність відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату міської ради та її виконавчого комітету протягом 2017 року була спрямована на забезпечення виконання вимог вищезазначених нормативно-правових актів,  всебічний розгляд проблем, порушених у зверненнях громадян, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Протягом 2017 року проведена робота щодо виконання заходів, затверджених рішенням виконавчого комітету міської ради від 20.01.2017 №05 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році», а саме:

1. Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» 20.01.2017 на засіданні виконавчого комітету розглянуто питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік, за результатами розгляду якого прийнято рішення виконавчого комітету №04 «Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 21.01.2016 №01 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2016 році».

Аналітичну довідку щодо розгляду звернень громадян у 2016 році оприлюднено у газеті “Рост” від 26.01.2017 №3(611), а також розміщено на офіційному сайті Енергодарської міської ради (http://www.en.gov.ua/).

20 січня 2017 року на розгляд виконавчого комітету Енергодарської міської ради було винесене питання «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році», за результатами розгляду якого прийняте відповідне рішення №07.

Протягом 2017 року на розгляд виконавчого комітету Енергодарської міської ради було винесено ще 1 питання, що стосуються роботи зі зверненнями громадян, за результатами його розгляду прийняте відповідне рішення №79 від 16.03.2017 «Про затвердження графіка прийому громадян з особистих питань в управліннях, відділах та службах Енергодарської міської ради та її виконавчого комітету».

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 при виконавчому комітеті Енергодарської міської ради створена та діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. 27.09.2017 проведено засідання цієї комісії, на якому розглянуто питання покращення прозорості міста Енергодара з огляду на результати моніторинга прозорості 100 міст України, проведеного Transparency International Україна разом з Інститутом Політичної Освіти, з метою оцінки прозорості, кількості проактивно наданої інформації громадянам, якості превентивних заходів з боротьби з корупцією та відкритості по відношенню до громадян, коли вони хочуть знати інформацію. За результатами проведення засідання відповідальним виконавцям доручено опрацювати рекомендації, розроблені для м.Енергодара, та провести повторне засідання, на якому заслухати результати проведеної роботи (Протокол №1).

11.10.2017 проведено засідання постійно діючої комісії з питання «Результати опрацювання рекомендацій, наданих Transparency International Україна разом з Інститутом Політичної Освіти щодо покращення прозорості міста Енергодара», за результатами якого складений Протокол №2.

07.11.2017 проведено засідання постійно діючої комісії з питання «Про результативність опрацювання та взяття на додатковий контроль звернень громадян», за результатами якого складений Протокол №3.

 

2. Керівництвом виконавчого комітету встановлено особистий контроль щодо першочергового розгляду письмових та усних звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, як того вимагає діюче законодавство. Слід зазначити, що у 2017 році до виконавчого комітету не надходило звернень від зазначених категорій населення.

 

3. У рамках здійснення контролю за виконанням доручень щодо опрацювання звернень громадян та надання відповідей по суті порушених питань керівництвом виконавчого комітету вивчаються проекти відповідей на звернення громадян, підготовлені безпосередніми виконавцями. У разі незгоди з підготовленим проектом відповіді, питання повертається виконавцю на доопрацювання, після чого повторно вивчається.

Також у виконавчому комітеті запроваджений та проводиться, за потребою, «День контролю» - перевірка стану виконання завдань, визначених керівництвом виконавчого комітету в порядку опрацювання звернень громадян у виконавчих органах Енергодарської міської ради та комунальних підприємствах міста». Протягом 2017 року проведено 8 «Днів контролю»: за результатами проведення 6 перевірок з 8 - порушень не виявлено, за результатами 1 перевірки відповідальному виконавцю надано рекомендації щодо усунення виявлених недоліків та проведена 1 повторна перевірка, складені акти №1-8.

 

4. Стан виконавської дисципліни у виконавчому комітеті Енергодарської міської ради в цілому знаходиться на задовільному рівні, проте, протягом 2017 року мали місце надання відповідей з хибною інформацією щодо результатів розгляду звернень з боку комунального підприємства “Підприємство комунальної власності” Енергодарської міської ради.

З метою виявлення даних порушень відділом по роботі зі зверненнями громадян проводились «Дні контролю». Всі звернення, за якими виявлено порушення виконавської дисципліни, доопрацьовані, за результатами їх доопрацювання надані відповіді заявникам.

Відповіді на звернення громадян виконавцями надаються своєчасно. У разі, коли звернення потребують додаткового опрацювання або виділення додаткових коштів із місцевого бюджету для вирішення питань, порушених в них, строки розгляду подовжуються. В цьому випадку заявникам надаються відповіді-повідомлення, де вказується строк надання відповіді, причини подовження строку розгляду. У більшості випадків це стосується заяв, в яких порушуються питання житлово-комунального господарства (капітальні ремонти покрівель, ремонти під’їздів у будинках і т.п.). Такі заяви залишаються на контролі в управлінні комунальної власності та у відділі по роботі зі зверненнями громадян до остаточного їх вирішення.

 

5. Прийом громадян з особистих питань у виконавчому комітеті проводиться згідно з графіком, затвердженим рішенням виконавчого комітету від 15.09.2016 №290 “Про затвердження графіка прийому громадян з особистих питань у виконавчому комітеті Енергодарської міської ради”.

Графік особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету розміщений до відома громадян на інформаційному стенді на першому поверсі адмінбудівлі виконкому. Відомості про проведення прийомів громадян з особистих питань також заносяться до робочого плану виконавчих органів міської ради та висвітлені у відповідному розділі «Звернення громадян. Звернення на особистому прийомі» на офіційному сайті Енергодарської міської ради.

Зі 154 запланованих особистих прийомів громадян у 2017 році проведено 130.

Кількість звернень у 2017 році на особисті прийоми склала 190, з яких:

-                     до міського голови - 85;

-                     до першого заступника міського голови, секретаря ради, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету - 105.

За місцем роботи та проживання громадян протягом 2017 року організовано та проведено 12 виїзних особистих прийомів громадян (з 6 запланованих): 2 - заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дабіжею Я.Г. (10.02.2017, 10.05.2017), 8 - міським головою Музикою П.О. (05.10.2017, 06.10.2017, 25.10.2017, 22.11.2017, 20.12.2017 (3), 27.12.2017), 1 - секретарем ради Гордевичем О.І. (12.12.2017). 4 прийоми з 12 проведені на виконання заходів щодо виконання критичних зауважень та пропозицій, висловлених під час проведення звіту міського голови 15.12.2017. Під час проведення прийомів зареєстровані звернення від 55 осіб, якими порушено 101 питання.

 

6. Протягом 2017 року згідно з графіком проведено 7 «Прямих ліній»: з першим заступником міського голови Курдею І.І. (13.02.2017), з начальником відділу з питань захисту прав споживачів управління економіки міської ради Якушевим В.А. (25.04.2017), 3 - з міським головою Музикою П.О. (14.03.2017, 24.05.2017, 18.10.2017), з начальником управління освіти міської ради Букреєвою С.М. (20.09.2017), з заступником міського голови Разводовим В.В. (09.11.2017). Під час їх проведення зателефонувало 20 осіб (порушено 29 питань). Заявникам під час проведення телефонних «Прямих ліній» надавалися роз’яснення, інформація, необхідна для вирішення порушених ними питань, для вирішення ряду питань залучені відповідні служби міської ради та комунальні підприємства міста.

На виконання доручення голови Запорізької облдержадміністрації щодо боротьби з незаконним обігом наркотичних речовин та з метою оперативного реагування на факти незаконного збуту наркотиків при виконавчому комітеті Енергодарської міської ради з 2012 року функціонує телефонна «гаряча лінія» для прийому повідомлень від жителів м.Енергодара. Оголошення про функціонування «гарячої лінії» розміщене на інформаційному стенді у приміщенні адмінбудівлі виконкому.

З метою запобігання випадкам несанкціонованої торгівлі та ліквідації стихійної торгівлі у місті Енергодарі при виконавчому комітеті Енергодарської міської ради відповідно до розпорядження міського голови від 05.09.2017    №254-р «Про створення «гарячої лінії» з питань ліквідації несанкціонованої торгівлі» відкрита та функціонує «гаряча лінія», за телефоном якої жителі міста можуть повідомити інформацію про факти несанкціонованої торгівлі на території міста Енергодара.

Інформація про функціонування «гарячої лінії» розміщена на інформаційному стенді у приміщенні адмінбудівлі виконкому, а також була доведена до відома жителів міста шляхом публікації відповідного оголошення у ЗМІ та розміщення на офіційному сайті Енергодарської міської ради у розділі «Новини».

Протягом 2017 року на жодну з «гарячих ліній» звернення не надходили.

 

7. 20.01.2017 на засіданні виконавчого комітету розглянуто питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік.

У 2017 році на засіданнях виконавчого комітету керівники комунальних підприємств міської ради звітували про роботу очолюваних ними підприємств. До інформаційних довідок про діяльність підприємств була включена і інформація про роботу зі зверненнями громадян. За результатами звітів прийняті відповідні рішення виконавчого комітету:

- №114 від 27.04.2017 «Звіт директора КП «Енергодарське бюро технічної інвентаризації»;

- №115 від 27.04.2017 «Звіт директора КП «Ритуал»;

- №116 від 27.04.2017 «Звіт директора КП «Центр досугу «Промінь»;

- №117 від 27.04.2017 «Звіт виконувача обов’язків директора КП «Міська молочна кухня»;

- №149 від 18.05.2017 «Звіт тимчасово виконуючого обов’язки генерального директора КП «Підприємство комунальної власності».

07.11.2017 на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті розглянуто питання «Про результативність опрацювання та взяття на додатковий контроль звернень громадян», за результатами якого складений Протокол №3.

 

8. 15.12.2017 працівники відділу взяли участь у проведенні звіту міського голови перед територіальною громадою міста Енергодара у конференц-залі адмінбудівлі виконавчого комітету Енергодарської міської ради. У рамках підготовки до звіту відділом була підготовлена інформація щодо роботи зі зверненнями громадян у період з 16.11.2016 до 16.11.2017 у виконавчому комітеті за другий рік перебування на посаді Музики П.О.

 

9. Загальна рекомендація щодо включення інформації про стан роботи зі зверненнями громадян до звітів про роботу очолюваних ними органів та підприємств на засіданнях виконавчого комітету надається щороку усім керівникам самостійних виконавчих органів та комунальних підприємств міської ради.

 

10. Протягом 2017 року проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (27.09.2017, 11.10.2017 та 07.11.2017). За результатами проведення засідань комісії складені протоколи №1, 2, 3 відповідно.

 

11. З метою контролю за станом додержання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства по роботі зі зверненнями громадян відділом по роботі зі зверненнями громадян протягом звітного періоду згідно з графіком проведено 5 планових перевірок стану діловодства щодо розгляду звернень громадян у комунальному підприємстві «Підприємство комунальної власності» міської ради (08.02.2017), в архівному відділі міської ради (06.04.2017), у Міському Палаці культури «Сучасник» (28.09.2017), в Енергодарському міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (25.10.2017), в управлінні комунальної власності міської ради (25.11.2017). За результатами перевірок складені довідки, визначені рекомендації, які мають бути враховані у роботі зі зверненнями громадян.

 

12. 22.05.2017 відділом по роботі зі зверненнями громадян проведено навчання апарату Енергодарської міської ради та її виконавчого комітету щодо порядку доступу та системи обліку публічної інформації.

Також впродовж року працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян надаються індивідуальні консультації працівникам виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств міста, на яких покладена відповідальність за стан роботи зі зверненнями громадян.

 

13. Керівництвом виконавчого комітету періодично проводяться зустрічі з представниками засобів масової інформації, під час яких населення міста  інформується про роботу, яку проводить виконком для вирішення соціально-економічних проблем міста. Щопонеділка відділом інформації та зв’язків з громадськістю до ЗМІ міста надається інформацію про прогнозовані події, які плануються до проведення за участю органів влади протягом тижня.

Крім того, до ЗМІ міста впродовж 2017 року були надані до друку:

- аналітична довідка щодо розгляду звернень громадян за 2016 рік;

- оголошення різного характеру, а саме щодо: відкриття «гарячої лінії» для боротьби з несанкціонованою торгівлею та ліквідації стихійної торгівлі, проведення «Прямих ліній», проведення прийомів громадян (графік особистого прийому виборців депутатами Енергодарської міської ради та графік прийому громадян з особистих питань в управліннях, відділах та службах Енергодарської міської ради та її виконавчого комітету), проведення засідання обласної виїзної приймальні з розгляду звернень суб’єктів підприємницької діяльності;

- інформація офіційного характеру (розпорядження міського голови «Про затвердження Порядку доступу до публічної інформації» та ін.);

- інформація щодо проведення конкурсу міні-грантів «Громадські ініціативи» та конкурсу «Громада своїми руками»;

- інформація про роботу виконавчих органів міської ради щодо вирішення актуальних для міста питань;

- інформація щодо привітань представниками міської влади жителів міста з нагоди свят або довгожителів міста з нагоди Дня народження;

- інформація щодо заходів з благоустрою міста;

- статті з питань соціального захисту, працевлаштування, правової допомоги населенню, боротьби проти насильства та захисту прав людей, кредитування за програмою «Теплі» кредити», захисту прав споживачів та ін.;

- інформація щодо вирішення питання забезпечення молоді міста житлом;

- інформація щодо проведення благодійної соціальної акції «Ми з тобою»;

- інформація щодо звіту міського голови і т.ін.

 

14. На інформаційному стенді, розташованому на першому поверсі адміністративної будівлі виконавчого комітету, постійно протягом 2017 року оновлювались матеріали щодо розгляду звернень громадян (оголошення, графіки прийомів та ін.) з урахуванням змін у діючому законодавстві, що регламентує роботу зі зверненнями громадян.

 

15. Впродовж 2017 року проводилась активна робота з користувачами інтерактивного проекту «Відкрите місто», направленого на запровадження інноваційних механізмів участі громадян у вирішенні місцевих проблем, налагодження результативної співпраці громадян і органів місцевої влади. Завдяки даному проекту енергодарці мають змогу звернутись до міської влади з проблемних питань житлово-комунального господарства, благоустрою міста та ін. у електронному форматі.

Усього у 2017 році користувачами інтерактивної платформи “Відкрите місто” зареєстровано 339 повідомлень про проблемні питання та 172 повідомлення про корисні об’єкти міста.

Станом на 02.01.2018 247 повідомлень з 339 закриті за результатами опрацювання (за результатами надання відповідей роз’яснювального характеру або у зв’язку з позитивним вирішенням), 92 повідомлення взяті до опрацювання та перебувають на контролі у відповідних виконавців (питання не вирішуються через відсутність необхідних матеріалів для проведення ремонтних робіт).

Також впродовж 2017 року енергодарцями було створено 12 електронних петицій до Енергодарської міської ради через “Єдину систему місцевих електронних петицій”. 6 петицій станом на 02.01.2018 перебували в стадії збору підписів, 6 петицій розглянуті, на них надані відповіді.

 

Крім заходів, затверджених рішенням виконавчого комітету міської ради від 20.01.2017 №05 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році», у виконавчому комітеті проводилась така робота з громадянами.

Щомісячно у третій четвер з 09.00 до 11.00 юридичним управлінням міської ради проводились зустрічі з малозабезпеченими верствами населення. Протягом 2017 року 13 осіб отримали безкоштовну юридичну допомогу щодо захисту своїх прав та законних інтересів, можливості їх реалізації.

З метою надання консультаційної допомоги суб'єктам підприємницької діяльності та громадянам міста при виконавчому комітеті міської ради працює Громадська приймальна з питань підтримки розвитку підприємництва. Звернувшись до Громадської приймальні підприємці та громадяни міста отримують правову, інформаційно-консультативну допомогу з питань розвитку підприємництва. Протягом звітного періоду відбулося 12 засідань Громадської приймальні, на яких розглянуті звернення 7 підприємців.

Протягом 2017 року до виконавчого комітету Енергодарської міської ради надійшло всього 1283 звернення, у тому числі:

- 951 звернення громадян поштою (з яких 173 - від органів влади (Запорізька ОДА, Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької ОДА, Департамент охорони здоров’я Запорізької ОДА, Запорізький обласний контактний центр гаряча телефонна лінія Запорізької ОДА), 30 - від інших установ та організацій (Головне управління держпродспоживслужби в Запорізькій області, Енергодарське відділення поліції Кам’янсько-Дніпровського відділу поліції ГУНП в Запорізькій області, Енергодарська місцева прокуратура, народні депутати України, депутат Запорізької обласної ради Сагайдачний О.О., депутати Енергодарської міської ради), 45 - електронною поштою);

- 61 - по телефону;

- 6 – через сайт «Єдиної системи місцевих петицій»;

- 265 - на особистих прийомах міського голови, секретаря ради, першого заступника міського голови, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету, виїзних прийомах, а також під час проведення “Прямих ліній”.

У 1283 зверненнях, зареєстрованих у виконавчому комітеті у 2017 році, громадянами порушено 1469 питань. Основні тематики цих питань: комунальне господарство, житлова політика, аграрна політика і земельні відносини, соціальний захист, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, охорона здоров’я, економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньо-економічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво.

Протягом 2017 року у порівнянні з 2016 роком відбулося зростання кількості питань по таких тематиках:

- “Охорона здоров'я”: 52 проти 15. За цією тематикою громадянами порушувались питання щодо відкриття гемодіалізного центру на базі ДЗ “СМСЧ №1”, щодо забезпечення безкоштовними ліками пільгових категорій громадян, отримання ліків за програмою «Доступні ліки», забезпечення належної роботи ДЗ “СМСЧ №1” та ін.;

- “Діяльність органів місцевого самоврядування”: 20 проти 14. Порушені питання стосувались надання копій рішень виконавчого комітету, міської ради, відміни рішення виконкому та ін.

Не зазнала змін кількість питань по таких тематиках:

- “Фінансова, податкова, митна політика”: звернення відсутні;

- “Діяльність центральних органів виконавчої влади”: звернення відсутні.

З решти основних тематик відбулось зменшення питань:

- “Комунальне господарство”: 658 проти 766. У першу чергу заявники звертались з питань забезпечення ремонту покрівель, міжпанельних швів, налагодження роботи системи опалення у квартирах, ремонту сантехнічного обладнання у будинках. Також надходили звернення щодо виконання ремонтів під'їздів; заміни поштових скриньок; благоустрою міста; встановлення дитячих майданчиків, лавочок; боротьби з бродячими тваринами та інші. До вирішення цих питань залучалися керівники комунальних підприємств міста;

- “Житлова політика”: 312 звернень проти 452. Заявниками порушувались питання про видачу ордерів на впорядковане житло у гуртожитках, про поліпшення житлових умов, про надання місць у гуртожитках, реєстрацію та перереєстрацію за місцем проживання, надання довідок про перебування на квартирному обліку та інші;

- “Аграрна політика, земельні відносини”: 104 проти 128. Переважна кількість питань пов'язана з бажанням мобілізованих осіб, учасників АТО, реалізувати своє право на отримання земельних ділянок для індивідуального будівництва. Також за цією тематикою від громадян надходили звернення щодо виділення земельних ділянок для тимчасового розташування об’єкта торгівлі, квіткового ринку та ін.;

- “Соціальний захист”: 97 проти 151. Переважна кількість  звернень з даної тематики надійшла з питання надання матеріальної допомоги на лікування, призначення, своєчасності виплат або відновлення різного виду державних допомог, соціального захисту певних верств населення, а саме: дітей-інвалідів, інвалідів та ін.;

- “Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян”: 54 проти 62. Основні питання, які порушувались у цих зверненнях стосувалися забезпечення громадського порядку, зокрема, порушення правил тиші та правил експлуатації житлових приміщень, реалізації прав і свобод громадян, проведення перевірки ймовірного порушення законодавства під час виділення земельних ділянок учасникам АТО, захисту прав споживачів та ін.;

- “Праця і заробітна плата”: 23 проти 24. Заявниками порушувались питання несвоєчасної виплати заробітної плати, надання допомоги у працевлаштуванні.

Також відбулося зменшення кількості питань по таких тематиках:

- “Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність”: 12 проти 20. Порушені питання стосувалось вартості харчування та оплати за харчування для малозабезпечених верств населення у навчальних закладах міста, надання роз’яснення щодо нормативів кількості уроків у навчальних закладах, проведення розслідування за фактом травмування дітей під час перебування на території дошкільного навчального закладу та ін;

- “Сім'я. Діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура та спорт”: 9 проти 15. Порушені у цій тематиці питання стосувались підтримки та надання допомоги у розвитку різних видів спорту, проведення обстеження жилого приміщення на предмет можливості проживання неповнолітньої дитини, надання дозволу на виписку малолітньої дитини, що перебуває під опікою та ін.;

- “Транспорт та зв'язок”: 8 проти 12. Порушені питання стосувались користування пільгами учасника АТО при проїзді у автобусах приміського сполучення, зменшення кількості пішохідних переходів на центральних дорогах міста, ремонту доріг, переведення служб, відділів міської ради та виконавчого комітету на мобільні телефони для зручності громадян, зміни схеми руху маршрутних автобусів, що здійснюють перевезення на території міста та ін.;

- “Діяльність об'єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин”: 3 проти 6. Порушені питання стосувались надання приміщення для проведення благодійної акції, надання дозволу на проведення заходу релігійного характеру, надання дозволу на проведення флешмобу на підтримку учасників АТО;

- “Діяльність місцевих органів виконавчої влади”: 3 проти 5. Порушені у цій тематиці питання стосувались виконання рішення виконавчого комітету щодо обмеження руху автомобільного транспорту на Набережній, надання допомоги у інформуванні учасників АТО про отримання соціальних карток та ін.;

- “Екологія та природні ресурси”: 0 проти 4;

- “Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій”: 0 проти 1.

Збільшилась кількість надходження звернень через органи влади у 2017 році: 173 звернення - від органів влади (урядова «гаряча лінія», Запорізька ОДА, Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької ОДА, Департамент охорони здоров’я Запорізької ОДА, Запорізький обласний контактний центр гаряча телефонна лінія Запорізької ОДА) проти 158 у 2016 році.

У зверненнях порушені питання щодо покращення житлових умов, проведення ремонту покрівлі житлового будинку, несвоєчасної виплати заробітної плати працівникам комунального підприємства “Підприємство комунальної власності”, відкриття гемодіалізного центру у м.Енергодарі, відновлення виплат вимушеним переселенцям з зони проведення АТО, незгоди з тарифами на житлово-комунальні послуги, відновлення надання комунальних послуг (ремонт ліфту, відновлення електропостачання) та ін.

У ході опрацювання цих звернень з’ясовано:

- авторами 170 звернень (з яких можливо встановити авторство) є 137 громадян, тобто, протягом 2017 року 115 громадян звернулися до органів влади з 1 повідомленням, 16 громадян звернулися двічі, 4 громадянина — тричі, 1 громадянин – чотири рази, 1 громадянин – сім разів. Лише 25 громадян зі 169 (авторство яких визначене) попередньо зверталися з заявами щодо вирішення порушених ними питань до виконавчого комітету.

- 13 зі 173 звернень мають анонімний характер, з порушеного в них питання (наявність заборгованості по заробітній платі працівникам комунального підприємства “Підприємство комунальної власності” та ін.) до виконавчого комітету заяви не надходили.

У порівнянні з 2016 роком у півтора раза зменшилась кількість колективних заяв. Таких у виконавчому комітеті Енергодарської міської ради протягом 2017 року зареєстровано 97, в них підписів - 2684. Показник минулого року – 146, в них підписів - 5526. Питання, які порушували громадяни у зверненнях, стосувалися: ремонту покрівель, під'їздів, трубопроводів у підвалах будинків міста; незгоди з прийнятими тарифами на житлово-комунальні послуги, заборони звукової реклами закладу “Готівочка”, вирішення питання якості надання послуги доступу до мережі Інтернет ПАТ “Укртелеком”, налагодження роботи системи поливу зелених насаджень, обмеження руху автотранспорту біля будинку, дотримання громадського порядку у дворовій частині будинку №20 на вул.Курчатова, виділення земельної ділянки для розташування дитячого майданчика за рахунок гранту, виграного в конкурсі «Місто своїми руками», виділення земельної ділянки під розміщення квіткового ринку, пропозицій щодо логотипу Громадського бюджету та ін.

Зменшилась кількість надходження повторних звернень у звітному періоді. До виконавчого комітету протягом 2017 року надійшло 36 таких звернень проти 51 у минулому році. Основні тематики, що порушувалася у цих зверненнях, - “Комунальне господарство” (19), “Житлова політика” (7). На всі повторні звернення були надані докладні та обґрунтовані відповіді.

Також до виконавчого комітету у звітному періоді надійшло:

- 8 дублетних звернень. Вони стосувалися вирішення питання проведення капітального ремонту покрівлі житлового будинку, організації ринку для торгівлі сільгосппродукцією на вул.Українській, узгодження встановлення лічильників води багатотарифних електронних, дотримання підприємцем вимог мешканців прилеглого будинку після встановлення тимчасової споруди – об’єкта торгівлі, відновлення роботи ліфту та ін.;

- 11 неодноразових звернень. Вони стосувались облаштування вентотворів у підвальному приміщенні 5-поверхового будинку, покращення житлових умов, відкриття гемодіалізного центру на базі ДЗ «СМСЧ №1» та ін.;

- 4 масових звернення про надання роз’яснень з питань надання послуг комунальним підприємством «Підприємство комунальної власності».

За соціальним станом громадяни, які найчастіше звертались до виконавчого комітету протягом 2017 року, є: працюючими (600), пенсіонерами (390), підприємцями (77), безробітними (86),  військовослужбовцями (37).

Категорії громадян, які найчастіше звертались до виконавчого комітету протягом 2017 року: учасники війни та бойових дій, інваліди війни (103), інваліди І-ІІІ груп (42), члени багатодітних сімей, одинокі матері (31), ветерани праці (19), учасники ліквідації аварії на ЧАЕС та особи, що постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС (20), діти війни (13).

Конкретних прикладів позитивного вирішення звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету протягом 2017 року, досить багато, серед них:

- налагоджено роботу системи опалення у квартирах заявників;

- видано ордери на впорядковане житло у гуртожитках за адресами: вул.Молодіжна, 5, просп.Будівельників, буд.7, просп.Будівельників, буд.17а, вул.Придніпровська, буд.4;

- надано матеріальну допомогу на лікування;

- взято громадян на квартирний облік;

- взято учасників АТО на квартирний облік;

- подовжено термін дії ордера;

- встановлено поручні при вході до під’їзду та на сходах першого поверху за адресами: вул.Набережна, буд.22, вул.Курчатова, буд.16, вул.Набережна, буд.4;

- відзначено подарунком першого директора ЗОШ №1 з нагоди 80-річчя за зверненням Корендо Р.Я.;

- звільнено перший поверх від приміщення, зведеного жителями для конс’єржа, за непотребою у ньому на сьогоднішній день (колективне звернення жителів третього під’їзду будинку №32 на просп.Будівельників);

- надано дозвіл на проведення мотопробігу, присвяченому Дню Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, а також на проведення свят «Фестиваль Холі», «Фестиваль здорового образу життя»;

- проведено обстеження каналізаційного трубопроводу в підвалі будинку та проведено роботи з ремонту/заміни трубопроводу за адресами: просп.Будівельників, 2, просп.Будівельників, 10, вул.Придніпровська, 6 та ін.;

- налагоджено роботу системи полива зелених насаджень у дворовій частині будинку №39 на вул.Українській;

- уточнено межі території та узгоджено питання встановлення дитячого майданчика за рахунок гранту, виграного в конкурсі «Місто своїми руками»;

- проведено обрізку кущів, висаджених вздовж вул.Молодіжної, що перекривали огляд проїжджої частини;

- надано сприяння у проведення громадського заходу «Велика Українська хода» в м.Енергодарі;

- управлінням освіти проведено опитування серед батьків дітей, які відвідують дошкільні навчальні заклади міста, щодо якості харчування та проведено роботу щодо залучення батьків у складанні меню харчування дітей;

- інші питання.

Станом на 02.01.2018 із зареєстрованих у 2017 році 1283 звернень в стадії опрацювання залишалося 56 звернень; по 423 з відпрацьованих прийняті позитивні рішення, прохання, висловлені в них, задоволені; з 538 – надані роз’яснення, необхідна інформація; з 25 – відмовлено в задоволенні, 1 зі звернень повернуто авторові відповідно до ст.5 і ст.7 Закону України «Про звернення громадян», 1 зі звернень переслано за належністю відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян». Решта звернень (239) опрацьовані, взяті на додатковий контроль, заявникам надані проміжні відповіді про хід їх розгляду та прогнозовані строки кінцевого опрацювання.

Відділом по роботі зі зверненнями громадян щомісячно проводиться аналіз стану роботи із зверненнями громадян, організації особистого прийому, готується інформація про кількість заяв, що надійшли поштою, характер питань, які в них порушуються, своєчасність реагування, за результатами якого готується довідка про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті, яка надається на розгляд міському голові.

Також на оперативні щотижневі наради готується інформація щодо розгляду звернень громадян протягом минулого тижня (кількість зареєстрованих звернень, проблемні питання, порушені в них), щодо основних заходів, які пройшли за участю працівників відділу, робиться наголос на необхідності своєчасного та якісного їх розгляду.

Щоп’ятниці відповідальним виконавцям надаються нагадування на наступний за поточним тиждень про закінчення строків розгляду звернень громадян з метою попередження випадків надання несвоєчасних відповідей.

 

 

Начальник відділу по роботі

зі зверненнями громадян