Назад
Електронні петиції

Євроінтеграційні рішення Уряду прийняті за 04.08.2021

Дата публікації: 02.09.2021

Кабінет Міністрів України під час засідання підтримав такі рішення:

- затвердив Стратегію енергетичної безпеки
    Стратегія спрямована на реалізацію стратегічного вибору –  запровадження системи урядування та господарювання у енергетичному секторі, що базуються на принципах та засадах функціонування енергетичних ринків ЄС.
    Документ визначає стратегічні цілі забезпечення енергетичної безпеки та пріоритетні завдання для реалізації сценарію «позитивної трансформації» і стратегічного вибору.
    Має на меті забезпечити збалансованість економічного, соціального та екологічного вимірів сталого розвитку України.
- підтримав законопроєкт «Про державне регулювання генетично-інженерної діяльності та державний контроль за обігом генетично модифікованих організмів і генетично модифікованої продукції для забезпечення продовольчої безпеки»
    Ухвалення законопроєкту Верховною Радою дозволить досягти системної сумісності законодавства України із законодавством ЄС у сфері поводження з ГМО. 
    Основні положення законопроєкту передбачають: 
*запровадити європейські механізми державної реєстрації ГМО;
*розмежувати повноваження органів державної влади з метою усунення дублювання функцій у сфері поводження з ГМО;
*удосконалити систему оцінювання ризиків ГМО щодо можливого впливу на здоров’я людини та навколишнього природного середовища;
*удосконалити вимоги до маркування ГМ-продукції, що не дозволять вводити споживача в оману;
*посилити державний контроль у сфері поводження з ГМО, а також встановити відповідальність за порушення законодавства у цій сфері. 
- схвалив постанову «Про внесення зміни до пункту 99 Статуту залізниць України»
    Практично в усіх країнах світу, у тому числі у країнах ЄС, мости на внутрішніх водних шляхах розглядаються як штучно створена перешкода на шляху прямування судна, що заважає судноплавству, а відтак плата за розведення ферм мостів з перевізника не стягується. 
   В Україні наразі перевізники сплачують за розведення ферм мостів, що негативно впливає на розвиток річкового судноплавства, призводить до здорожчання річкової логістики та є одним із стримуючих факторів, що не дає змогу збільшити обсяги перевезень річковим транспортом. Це питання з 1 січня 2022 року врегульовується законом «Про внутрішній водний транспорт». 
    Ухвалені Урядом зміни передбачають зобов'язання власників розвідних мостів на внутрішніх водних шляхах забезпечувати наявність та надійну роботу засобів навігаційного обладнання та іншого обладнання, необхідного для своєчасного та безпечного проходження суден через судноплавні прогони мостів, а також безоплатного підйому, повороту, розкриття прогонових будiвель судноплавних розвідних прогонів мостів для пропуску суден та плавучих об’єктів.  
    Також пункт 99 Статуту залізниць України доповнюється нормою про щорічне подання (до 31 грудня) до Морської адміністрації інформації про заплановані на рік профілактичні і ремонтні роботи на прогонових будівлях судноплавних розвідних прогонів мостів на внутрішніх водних шляхах.