Назад
Електронні петиції

ЧАСТІ ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Дата публікації: 25.08.2021

- Які документи посвідчують особу?

 Відповідно до ст. 13 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус"

1) документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України:

а) паспорт громадянина України;

б) паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

в) дипломатичний паспорт України;

г) службовий паспорт України;

ґ) посвідчення особи моряка;

д) посвідчення члена екіпажу;

е) посвідчення особи на повернення в Україну;

є) тимчасове посвідчення громадянина України;

2) документи, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус:

а) посвідчення водія;

б) посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон;

в) посвідка на постійне проживання;

г) посвідка на тимчасове проживання;

ґ) картка мігранта;

д) посвідчення біженця;

е) проїзний документ біженця;

є) посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

ж) проїзний документ особи, якій надано додатковий захист.

 

 

- Які функції адміністратора центру надання адміністративних послуг?

Статтею 13 Закону України «Про адміністративні послуги» визначено, що основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;

3) видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;

6) надання адміністративних послуг за рішенням органу, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг;

7) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом

8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.

 

- Хто здійснює розгляд та приймає рішення за заявами, які подані адміністратору центру надання адміністративних послуг?

Відповідно до ст. 9. Закону України «Про адміністративні послуги» адміністративні послуги надаються суб’єктами надання адміністративних послуг безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг. 

Адміністративні послуги в електронній формі надаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

За ст. 1 зазначеного Закону суб’єкт надання адміністративної послуги - орган виконавчої влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державний реєстратор, суб’єкт державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.

Таким чином, розгляд та прийняття рішення за заявами, які подані адміністратору центру надання адміністративних послуг здійснюється відповідним суб’єктом надання адміністративної послуги.

 

 

- Які вимоги до документів призовників та військовозобов’язаних при реєстрації місця проживання?

Відповідно до статті 37 п. 3 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» призовники та військовозобов’язані після прибуття до нового місця проживання зобов’язані в семиденний строк стати на військовий облік та не раніше ніж за три дні до вибуття з місця проживання знятися із зазначеного обліку.

Згідно зі ст. 38 п. 2 абзац 1 цього  Закону органи виконавчої влади, що здійснюють реєстрацію місця проживання чи перебування осіб зобов’язані здійснювати реєстрацію за місцем проживання або перебування чи зняття з реєстрації призовників, військовозобов’язаних та резервістів лише в разі наявності в їхніх військово-облікових документах позначок військових комісаріатів відповідно про зняття з військового обліку або про перебування на військовому обліку за місцем проживання або перебування.

Якщо військовозобов’язаний або призовник, який прибув з другої місцевості, був знятий з військового обліку у військовому комісаріаті за місцем попереднього місця проживання (перебування), реєстрація місця проживання військовозабов’язаних здійснюється лише в разі наявності в військово-облікових документах позначки про перебування на військовому обліку за місцем майбутнього проживання або перебування.

Зняття з реєстрації здійснюється лише за умови відмітки військового комісаріату про зняття з військового обліку. 

 

 

- Як отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та який вона має вигляд?

Відповідно до 2. Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затверджені постановою Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 р. № 1127 інформація з Державного реєстру прав надається за допомогою програмних засобів ведення цього Реєстру у паперовій або електронній формі, що має однакову юридичну силу та містить обов’язкове посилання на Державний реєстр прав.

Наданню інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі передує справляння в повному обсязі адміністративного збору.

Інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі надається на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки державного реєстратора прав на нерухоме майно (далі — державний реєстратор).

Надавач інформації з Державного реєстру прав - державний реєстратор прав на нерухоме майно, адміністратор центру надання адміністративних послуг або помічник нотаріуса.

Інформація з Державного реєстру прав надається незалежно від місцезнаходження нерухомого майна.

Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі надається через веб-портал Мін’юсту

 

 

- Чи можливо через ЦНАП «Єдиний офіс» Енергодарської міської ради зареєструвати житловий будинок, інше нерухоме майно, яке знаходиться поза межами міста Енергодара?

Так, якщо нерухоме майно розташоване в межах Запорізької області. Відповідно до п. 5 ст. 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна в межах області.

 

 

- Яку інформацію з державних реєстрів можливо отримати незалежно від місцезнаходження суб’єкта підприємницької діяльності та розміщення об’єктів нерухомості?

В паперовому та електронному вигляді (через відповідний портал електронних сервісів) можливо отримати:

  1. інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - ДРРП);
  2. витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 
  3. відомості з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (в електронному вигляді – без інформації з ДРРП).

 

 

 – Які  послуги надаються через єМалятко?

Базовою (обов’язковою) послугою комплексу єМалятко є державна реєстрація народження та визначення походження дитини. Отримати інші послуги окремо від цих технічно неможливо. Додатково можна обрати такі послуги: реєстрація в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (присвоєння дитині номеру платника податків); внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису (УНЗР) в ньому; визначення належності новонародженої дитини до громадянства України; призначення допомоги при народженні дитини; призначення допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях; реєстрація місця проживання новонародженої дитини; внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я.

 

– Хто може отримати послугу єМалятко?

Заяву єМалятко можуть подати: батьки, які перебувають у шлюбі; батьки, які не перебувають у шлюбі; одинокі мами.

 

 

– Протягом якого терміну можна отримати послугу єМалятко?

Батьки зобов’язані невідкладно, але не пізніше одного місяця від дня народження дитини, зареєструвати народження дитини в органі державної реєстрації актів цивільного стану (стаття 144 Сімейного кодексу України). Несвоєчасна без поважної причини державна реєстрація батьками народження дитини тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (стаття 212¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення). Отримати послугу єМалятко можуть лише батьки, які не порушили термін.