Електронні петиції

З 1 листопада у ЦНАП "Єдиний офіс" буде розширено перелік адміністративних послуг

Дата публікації: 22.10.2018
     Для зручності жителів міста Енергодара з 1 листопада 2018 року розширюється перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг «Єдиний офіс» Енергодарської міської ради. Відтепер жителі міста матимуть змогу отримати через ЦНАП «Єдиний офіс» одночасно такі послуги: 
- призначення допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами;
- призначення допомоги при народженні дитини;
- реєстрація місця проживання новонародженої дитини;
- видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї (у разі народження третьої та більше дитини);
- призначення субсидій вперше для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (у разі виникнення на це підстав).
  Інформацію щодо переліку адміністративних послуг, порядку їх одержання розміщено на офіційному сайті Енергодарської міської ради у розділі «Адміністративні послуги» та на інформаційних стендах у місці прийому суб’єктів звернень.
  Графік роботи Центру:
- понеділок, середа, п’ятниця, субота: з 08.00 до 15.00 без перерви на обід;
- вівторок, четвер: з 08.00 до 20.00 без перерви на обід.
  Центр надання адміністративних послуг «Єдиний офіс» знаходиться за адресою: м.Енергодар, вул. Курчатова, 11, виконавчий комітет Енергодарської міської ради, І поверх, каб. 125, тел.: (06139) 6-22-25,  електронна пошта: cnap@en.gov.ua.