Назад
Електронні петиції

Міський голова відповів на запитання громадян у ході «прямої лінії»

Дата публікації: 16.11.2021
     15 листопада міський голова Дмитро Орлов поспілкувався з громадянами у ході прямої телефонної лінії.
   Всього до міського голови звернулися 8 осіб. Два з порушених питань стосувалися карантинних обмежень «червоної зони», яка запроваджена з 18 жовтня на території міста та області. Зокрема, щодо відновлення роботи громадського транспорту. 
  Слід зазначити, що в Енергодарі пасажирські перевезення здійснюють приватні організації. Відповідно до обмежень «червоної зони», перевізникам не заборонено здійснювати свою діяльність, однак за умови дотримання певних вимог. Це, зокрема, наявність у водіїв та пасажирів сертифікатів про проходження повного курсу вакцинації від COVID-19 або негативного ПЛР-тестування. За результатами опрацювання даного питання перевізниками було прийнято рішення тимчасово, на період дії «червоної зони», призупинити курсування міських маршруток. Для того, аби у подальшому енергодарці мали змогу безпечно пересуватися громадським транспортом, управлінню комунальної власності спільно з перевізниками доручено вжити заходів щодо продовження вакцинації водіїв. 
  Ще одне питання стосувалося відновлення роботи дитячих гуртків, які орендують приміщення на території шкіл. На сьогодні більшість загальноосвітніх закладів продовжують освітній процес у дистанційному режимі. Відповідно до встановлених карантинних вимог, повернення до очної форми навчання можливо виключно у разі, якщо 100% персоналу закладу освіти матимуть сертифікат про повний курс вакцинації від COVID. У зв’язку з тим, що кількість вакцинованих педагогів щодня зростає, найближчим часом очікується поступове відкриття закладів освіти та відновлення освітнього процесу у звичному форматі. Тоді ж до занять зможуть повернутися і вихованці творчих та спортивних гуртків. 
Серед інших питань, які турбували заявників, - якість надання житлово-комунальних послуг, поліпшення житлових умов, отримання декретних виплат тощо. З усіх звернень надані консультації та роз’яснення, деякі взяті в роботу для подальшого відпрацювання.