Назад
Електронні петиції

Міський голова Дмитро Орлов відповів на запитання громадян під час «прямої лінії»

Дата публікації: 02.11.2021

  1 листопада міський голова Дмитро Орлов провів «пряму» телефонну лінію з жителями міста.
   Всього на «лінію» звернулися 7 осіб. Серед питань, які турбували заявників, - якість надання житлово-комунальних послуг, поліпшення житлових умов для багатодітної родини, сімейні питання. 
  Також громадянами були порушені питання благоустрою вулиць міста. Зокрема, щодо відновлення пішохідної доріжки в районі МПК «Сучасник» та ремонту тротуару між будинком №5 на просп. Енергетиків та ЕНВК №1. Обидва звернення направлені до «КП «ЦД «Промінь» для опрацювання. 
  Одна особа звернулася з питанням стосовно сприяння у підприємницькій діяльності, на що отримала необхідні роз’яснення. 
  Декілька звернень стосувалися якості обслуговування житлових будинків. Зокрема, мешканець одного з будинків, який перебуває в управлінні керуючої компанії, звернувся з проханням посприяти у проведенні ремонту міжпанельних швів. Звісно, що в осінньо-зимовий період ця проблема стає нагальною та потребує оперативного вирішення. Втім, слід зазначити, що  відповідно до законодавства всі заходи з обслуговування будинку та проведення у ньому будь-яких поточних ремонтів – відповідальність виключно управителя, в  даному випадку – керуючої компанії. 
  Ще одна заявниця поскаржилася на неякісне прибирання будинку та затоплений підвал. Її будинок також перебуває в управлінні однієї з керуючих компаній, які функціонують у місті. 
  За результатами розгляду цих звернень управлінню комунальної власності доручено підготувати листи на керуючі компанії, які обслуговують зазначені будинки, щодо необхідності проведення ремонтних робіт та покращення якості комунальних послуг, що надаються.