Електронні петиції

Як отримати інформацію з Реєстру місця проживання жителів міста Енергодара

Дата публікації: 25.04.2019

У зв’язку із прийняттям рішення виконавчого комітету Енергодарської міської ради №111 від 25.04.2019 «Про затвердження Положення про інформаційно-аналітичну систему «Реєстр місця проживання жителів м.Енергодара» інформуємо, що інформація з Реєстру місця проживання жителів м.Енергодара запитується:

  • для призначення пільг, субсидій на сплату житлово-комунальних послуг, надання санаторно-курортних путівок пільговим категоріям, соціальних послуг територіальним центром – Управлінням праці та соціального захисту населення міської ради;
  • для визначення статусу багатодітної сім’ї – Відділом у справах сім’ї та молоді міської ради;
  • для виявлення дітей, які залишилися без батьківського піклування – Службою у справах дітей міської ради;

- органами державної влади, місцевого самоврядування, суд, прокуратура, особи, уповноважені на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування, адвокатами – на виконання вимог діючого законодавства.

Інформація з Реєстру місця проживання жителів м.Енергодара, крім інформації, яка зазначена вище, надається громадянам у прийомні дні: вівторок з 9-00 до 12-00 та четвер з 13-00 до 17-00, сектором реєстрації Енергодарської міської ради, який розміщений за адресою: проспект Будівельників, 17, приміщення інформаційного центру, у таких випадках, а саме:

 

№ з/п

Підстава

Запитувачі інформації про реєстрацію місця проживання

Результат

1.

Призначення державної допомоги сім’ям з дітьми (одинока матір, опікунам), особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

Отримувачі допомоги при наявності оригіналів (засвідчених належним чином копій) документа, що посвідчують особу/ свідоцтва про народження на дитину. Якщо уповноважена особа то додатково– документ, що засвідчує повноваження.

Довідка про реєстрацію місця проживання отримувача допомоги і на дитину (додаток 13) до Правил реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 (під час звернення)

2.

Приватизація житла

Особа/особи, яка/які мають право на приватизацію житла при наявності оригіналу (засвідченого належним чином копії) документа, що посвідчує особу/осіб. Якщо уповноважена особа то додатково - документ, що засвідчує повноваження.

Довідки про реєстрацію місця проживання громадянина (у тому числі за минулі роки починаючи з 01.06.1992 року), який подає заяву на приватизацію, та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), жилому приміщенні в гуртожитку, кімнаті у комунальній квартирі (додаток 13) до Правил реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 (протягом 10 календарних днів)

3.

Квартирний облік громадян, громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень

Особа/особи, яка/які мають право на поліпшення житлових умов при наявності оригіналу (засвідченого належним чином копії) документа, що посвідчує особу/осіб. Якщо уповноважена особа то додатково - документ, що засвідчує повноваження.

Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї (додаток 13) до Правил реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 (під час звернення)

4.

Оформлення паспортних документів, посвідок

Особа, яка оформлює документи при наявності оригіналу (засвідченого належним чином копії) документа, що посвідчує особу. Якщо уповноважена особа то додатково - документ, що засвідчує повноваження.

Довідка про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13) до Правил реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 (під час звернення)

5.

Виплата допомоги на поховання та оформлення пенсії/допомоги у разі втрати годувальника

Отримувач пенсії/допомоги при наявності оригіналів (засвідченого належним чином копії) документів, що посвідчують особу та свідоцтва про смерть. Якщо уповноважена особа то додатково – документ, що засвідчує повноваження.

Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (ф.2) (під час звернення)

6.

Нарахування плати за житлово-комунальні послуги (газ, електроенергія)

Власник/співвласник, наймач житла (їх законний представник або представник юридичної особи власника/співвласників за довіреністю) надає:

- оригінал (засвідчена належним чином копія) документів, що посвідчують особу;

- якщо уповноважена особа то додатково – документ, що засвідчує повноваження;

- оригінали (засвідчену належним чином копію) документів, що підтверджують право власності/співвласності/найму суб'єкта звернення на відповідне житло

Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (ф.1)
Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (ф.2) (під час звернення)

7.

Надання інформації для оформлення спадщини

За запитом державного або приватного нотаріуса

Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (ф.2) (протягом 1-2 робочих днів)

8.

Призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

Отримувач допомоги при наявності оригіналу (засвідченого належним чином копії) документа, що посвідчує особу. Якщо уповноважена особа то додатково – документ, що засвідчує повноваження.

Довідка про реєстрацію місця проживання отримувача допомоги (додаток 13) до Правил реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207