Енергодарська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області


Наповнення бюджету

опубліковано 16 серп. 2017 р., 03:36 isp web   [ оновлено 16 серп. 2017 р., 03:36 ]

Власники запорізької нерухомості поповнили місцеві бюджети на 43,7 мільйона

 

За сім місяців 2017 року до місцевих бюджетів Запоріжжя та області надійшло 43,7 мільйона гривень податку на нерухоме майно. Рівень минулого року перевищено на 17,6 мільйона, а очікувану суму на поточний рік – майже вдвічі.

У розрізі податкових інспекцій, що адмініструють цей платіж, найбільший рівень сплати забезпечено у Запорізькій ОДПІ – 19,8 мільйона, у Мелітопольській ОДПІ – понад 10 мільйонів. Платники Бердянської ОДПІ спрямували 4,2 мільйона, Вільнянської – 3,8 мільйона, Токмацької – 2,5 мільйона, Пологівської – 2,3 мільйона, Енергодарської ОДПІ – майже 1 мільйон.

Більшу частину податку заплатили власники нерухомості – юридичні особи – 39,5 мільйона, що на 14,6 мільйона більше, ніж за аналогічний період минулого року. На Запоріжжі сьогодні понад 3,9 тисячі організацій та підприємств різних форм власності перераховують податок на нерухоме майно до місцевих скарбниць.

Фізичні особи за січень-липень поповнили бюджет на 4,2 мільйона, порівняно з 2016 роком надходження від них зросли на 3 мільйони. Водночас основні суми очікуються упродовж серпня, оскільки наприкінці поточного місяця спливає граничний термін сплати податку. У цьому році фіскальна служба направила 24,5 тисячі громадянам більш ніж 31 тисячу повідомлень-рішень майже на 22,9 мільйона.

Нагадаємо, громадяни, які володіють нерухомим майном, площа якої перевищує пільгову, можуть самостійно звернутися до податкової інспекції за місцем його розташування та звірити дані щодо об'єктів, площі житла, розміру ставки і нарахованої суми податку.

З особливостями сплати податку на нерухомість можна ознайомитися у презентації, яка розміщена на сайті фіскальної служби Запорізької області: http://zp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/306252.html.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Система електронного адміністрування ПДВ

опубліковано 16 серп. 2017 р., 03:35 isp web   [ оновлено 16 серп. 2017 р., 03:35 ]

Зупинка реєстрації податкових накладних з ПДВ: фіскальна служба Запорізької області надає роз’яснення платникам

 

З моменту запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ, зокрема, під час зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі, у запорізьких платників податків може виникати потреба у додатковій інформації або відповідях на конкретні запитання щодо подальших дій.

Для надання інформаційної підтримки представникам бізнесу у податкових інспекціях області регулярно проводяться роз'яснювальні заходи, у тому числі, тематичні семінари, круглі столи та зустрічі. Крім того, для оперативного реагування на запити суб'єктів господарювання при кожному Центрі обслуговування платників (ЦОП) визначені відповідальні особи з числа співробітників інспекцій та відділень, які надають консультації.

Для зручності представників підприємств і підприємців отримати інформацію з питань електронного адміністрування ПДВ можна й у телефонному режимі – у кожному ЦОПі є номери телефонів, за якими фахівці служби щоденно, упродовж усього робочого дня, консультують платників.

 

Інформація щодо створених телефонних ліній надання консультацій платникам з питань роботи системи електронного адміністрування ПДВ

 

№ з/п

Назва ЦОП

Код регіону, номер телефону

1

ЦОП Вільнянської ОДПІ

(061) 212-40-29

2

ЦОП Вільнянського відділення Вільнянської ОДПІ

(06143) 4-14-92

3

ЦОП Новомиколаївського відділення Вільнянської ОДПІ

(06144) 9-15-25

4

ЦОП Пологівської ОДПІ

(06165) 2-20-67

5

ЦОП Гуляйпільського відділення Пологівської ОДПІ

(06145) 4-17-62

6

ЦОП Більмацького відділення Пологівської ОДПІ

(06147) 2-27-53

7

ЦОП Оріхівського відділення Пологівської ОДПІ

(06141) 4-31-13

8

 Розівське відділення Пологівської ОДПІ (ЦНАП)

(06162) 9-71-98

9

 Бердянська ОДПІ

(06153) 3-86-40

10

ЦОП Приморського відділення Бердянської ОДПІ

(06137) 7-24-80

11

ЦОП Енергодарської ОДПІ

(06139) 3-25-72

12

ЦОП Кам'янсько-Дніпровського відділення Енергодарської ОДПІ

(06138) 2-40-05

13

ЦОП Великобілозерського відділення Енергодарської ОДПІ

(06156) 2-00-64

14

ЦОП Запорізької ОДПІ

(061)227-06-75

15

ЦОП відділення в Олександрівському районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ

(061) 212-44-86

16

ЦОП відділення у Комунарському районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ

(061) 287-04-49, (061) 96-01-60

17

ЦОП відділення у Заводському районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ

(0612) 35-19-43

18

ЦОП відділення у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ

(061) 214-82-28

19

ЦОП відділення в Дніпровському районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ

 (061) 289-96-11

20

ЦОП відділення у Шевченківському районі м.Запоріжжя Запорізької ОДПІ

(061) 720-42-34

21

ЦОП Мелітопольської ОДПІ

(0619) 42-26-99

22

ЦОП Якимівського відділення Мелітопольської ОДПІ

(06131) 9-10-76

23

ЦОП Веселівського відділення Мелітопольської ОДПІ

(06136) 2-15-03

24

ЦОП Приазовського відділення Мелітопольської ОДПІ

(06133) 2-33-19

25

ЦОП Токмацької ОДПІ

(06178) 2-15-72

26

ЦОП Василівського відділення Токмацької ОДПІ

(06175) 7-32-71

27

ЦОП Михайлівського відділення Токмацької ОДПІ

(06132) 2-01-34

28

ЦОП Чернігівського відділення Токмацької ОДПІ

(06140) 9-13-53

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Операція «Акциз-2016»

опубліковано 16 серп. 2017 р., 03:34 isp web   [ оновлено 16 серп. 2017 р., 03:34 ]

На Запоріжжі вилучено із нелегального обігу підакцизних товарів майже на 11,4 мільйона

 

У Запорізькій області триває операція "Акциз", спрямована на ліквідацію тіньових поставок та виготовлення паливно-мастильної, алкогольної і тютюнової продукції. З початку року у ході її проведення співробітники податкової міліції фіскальної служби Запорізької області виявили та припинили діяльність 8 незаконних виробництв підакцизних товарів, 7 з яких – з алкогольного фальсифікату.

Крім того, викрито 7 фактів нелегальної торгівлі алкоголем і цигарками через мережу Інтернет. Цей протизаконний вид торгівлі останнім часом набув популярності. Засобами інтернет-ресурсів споживачу, зазвичай, пропонується продукція сумнівної якості та невідомого походження.

Усього за сім місяців податковою міліцією вилучено товари підакцизної групи на суму близько 11,4 мільйона гривень. Стосовно організаторів "підпільних цехів" та реалізації сурогату до суду направлено 11 кримінальних проваджень із обвинувальним актом.

Також фахівці ДФС перекрили чотири канали постачання в Україну алкогольних напоїв, спиртовмісної продукції та тютюнових виробів поза митним контролем.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Боротьба з ухиленням від сплати податків

опубліковано 16 серп. 2017 р., 03:33 isp web   [ оновлено 16 серп. 2017 р., 03:33 ]

За неподання звітності про контрольовані операції запорізьким підприємствам донараховано 1,4 мільйона

 

Співробітники фіскальної служби у поточному році провели дві позапланові перевірки за неподання звітів про контрольовані операції. У результаті виявлених порушень було додатково донараховано 1,4 мільйона гривень.

Аудитори встановили, що після закінчення граничного строку сплати фінансових санкцій за раніше накладеними штрафами платники так і не направили до органів ДФС відповідну звітність, як це передбачено податковим законодавством.

У такому випадку після спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати фінансових санкцій, накладається штраф, який становить 5 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, на 1 січня податкового (звітного) року, за кожен календарний день неподання звіту про контрольовані операції. Така ж сума штрафу передбачається і при неповному відображенні здійснених контрольованих операцій.

Минулого року було проведено 7 перевірок платників щодо неподання або несвоєчасного подання звіту про контрольовані операції, сума донараховних штрафів склала 2,6 мільйона гривень, з яких вже сплачено 1,2 мільйона.

Фахівці служби проводять постійний моніторинг звітності платників податку на прибуток з метою визначення кола платників, чиї операції підпадають під визначення контрольованих. В результаті аналізу звітності з трансфертного ціноутворення співробітники ДФС виявили ризики заниження податкових зобов'язань у контрольованих операціях у 6 суб'єктів господарювання. Стосовно двох вже розпочаті позапланові документальні перевірки.

Зазначимо, статтею 120.3 Податкового кодексу України передбачено відповідальність платників податку на прибуток за несвоєчасне або неподання звіту про контрольовані операції та документації з трансфертного ціноутворення. При цьому штрафні санкції чітко розмежовані, що дає можливість уникнути їх "подвійного" застосування.

Звертаємо увагу на те, що цією ж нормою визначено, що сплата фінансових санкцій не звільняє платника від обов'язкового подання звіту та документації.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Розвиток міжнародної торгівлі. Митна статистика

опубліковано 16 серп. 2017 р., 03:32 isp web   [ оновлено 16 серп. 2017 р., 03:33 ]

Запорізькі платники забезпечили 3,2 мільярда гривень митних надходжень

 

З початку року запорізькі суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності спрямували до державного бюджету 3,2 мільярда гривень митних платежів. Це на 732,5 мільйона або 29 відсотків більше, ніж за аналогічний період 2016 року.

Враховуючи, що промисловість Запорізької області найбільше представлена у міжнародній торгівлі, більшу частину митних надходжень формують саме підприємства цієї галузі.

На сьогодні понад 74 відсотки сплачених податків і зборів по оформленням у Запорізькій митниці ДФС складає сировина, що використовується на виробництвах. Суб'єкти невиробничих галузей забезпечують з імпорту 25,5 відсотка платежів.

Серед імпортованої промислової продукції найбільші суми надійшли від розмитнення устаткування, машин та транспорту – 39 відсотків, 18 відсотків – від паливно-енергетичних товарів, 16 відсотків – металів та виробів із них, 10 відсотків складають сільськогосподарські та продовольчі товари, по 7 відсотків приходиться на продукцію хімічної промисловості та мінеральні ресурси.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Контрольно-перевірочна робота

опубліковано 16 серп. 2017 р., 03:32 isp web   [ оновлено 16 серп. 2017 р., 03:32 ]

"Зайві" 8 тисяч у касі обійшлися власнику кафе майже у 40 тисяч гривень штрафу

 

Уся готівка, що надходить до каси, має своєчасно та в повній сумі оприбутковуватися. Це одна із основних вимог Положення про ведення касових операцій в Україні, яким часто нехтують представники торгівлі.

Так, під час нещодавньої перевірки одного із запорізьких кафе-барів аудитори Головного управління ДФС у Запорізькій області встановили, що попри наявність касового апарату торгівля там здійснювалась без нього, відповідно, фіскальні чеки покупцям не видавалися. У касі знаходились готівкові кошти, але 7980 гривень належним чином не були оформлені.

Дані порушення задокументували ревізори, як результат – загальна сума застосованих штрафних санкцій склала 39,9 тисячі гривень.

Усього за сім місяців 2017 року фахівці фіскальної служби провели 308 перевірок готівкових операцій, за якими донараховано майже 5 мільйонів гривень штрафів. На даний час з цієї суми платники узгодили 68% або 3,4 мільйона. До бюджету сплачено 2,2 мільйона.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Завершується термін надання звіту про контрольовані операції

опубліковано 16 серп. 2017 р., 03:31 isp web   [ оновлено 16 серп. 2017 р., 03:31 ]

Завершується термін надання звіту про контрольовані операції

Платники податку на прибуток, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов'язані подавати звіт про контрольовані операції до 1 жовтня року, що настає за звітним, засобами електронного зв'язку в електронній формі.

У звіті про контрольовані операції зазначається інформація про всі контрольовані операції, здійснені платником податків у звітному періоді.

При цьому, звіт про контрольовані операції за 2016 звітний рік подається до 1 жовтня 2017 року, але інформація щодо контрольованих операцій, здійснених у 2016 році, зазначається у звіті відповідно до норм та критеріїв, які діяли у 2016 році під час здійснення господарських операцій.

Тобто для розрахунку вартісного критерію та визнання господарських операцій контрольованими мають використовуватись норми пп. 39.2.1 ст. 39 Податкового кодексу у редакції, що діяла на момент здійснення господарських операцій (тобто до 01.01.2017 року).

Зазначені норми передбачені пп. 39.4.2 ст. 39 Податкового  кодексу України, та роз’яснені листом ДФС України від 10.02.2017  № 2579/6/99-99-15-02-02-15.

Звіт про контрольовані операції подається до 1 жовтня року 2017 року

Платники податку на  прибуток, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов'язані подавати звіт про контрольовані операції до 1 жовтня року, що настає за звітним, засобами електронного зв'язку в електронній формі.

У звіті про контрольовані операції зазначається інформація про всі контрольовані операції, здійснені платником податків у звітному періоді.

При цьому для розрахунку вартісного критерію та визнання господарських операцій контрольованими мають використовуватись норми пп. 39.2.1 ст. 39 Податкового кодексу у редакції, що діяла на момент здійснення господарських операцій (тобто до 01.01.2017 року).

За порушення, пов'язані із податковою звітністю з трансфертного ціноутворення, застосовуються наступні штрафні санкції:

- за неподання звіту про контрольовані операції передбачається штраф у розмірі 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року,

-1% суми контрольованих операцій, незадекларованих у поданому звіті про контрольовані операції, але не більше 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня податкового (звітного) року, за всі незадекларовані контрольовані операції;

- 3% суми контрольованих операцій, щодо яких не була подана визначена документація, але не більше 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня податкового (звітного) року, за всі контрольовані операції, здійснені у відповідному звітному році.

Крім того з 01.01.2017 року неподання платником податків звіту про контрольовані операції (уточнюючого звіту) та/або документації з трансфертного ціноутворення після спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати штрафу (штрафів), тягне за собою накладення штрафу, що дорівнює 5 розмірам прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня податкового (звітного) року, за кожен календарний день їх неподання.

 Верхня межа суми штрафу (фінансової санкції) не обмежена.

Якщо платник самостійно до початку перевірки фіскальним органом виявив факт несвоєчасного подання звіту про контрольовані операції, документації з трансфертного ціноутворення та несвоєчасне декларування операцій у раніше поданому звіті та подав звіт (уточнюючий звіт), то передбачено застосування таких штрафів:

- одного розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня податкового (звітного) року, за кожний календарний день несвоєчасного подання звіту про контрольовані операції, але не більше 300 розмірів прожиткового мінімуму;

- одного розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня податкового (звітного) року, за кожний календарний день несвоєчасного декларування контрольованих операцій в поданому звіті про контрольовані операції у разі подання уточнюючого звіту, але не більше 300 розмірів прожиткового мінімуму;

- двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за кожний календарний день несвоєчасного подання документації з трансфертного ціноутворення, визначеної п.п.39.4.6 та 39.4.8 ст. 39  Податкового кодексу, але не більше 200 розмірів прожиткового мінімуму.

Зазначені норми передбачені пп. 39.4.2 ст. 39;  п. 120.3, 120.4 ст. 120 Податкового  кодексу України.

Фізична особа, яка отримує доходи від іншої фізичної особи, повинна подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи і сплатити податок з таких доходів 

Платник податку, що отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, зобов’язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити податок з таких доходів

Податкова декларація про майновий стан і доходи подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб – до 1 травня року, що настає за звітним.

Податок на доходи фізичних осіб та військовий збір сплачуються фізичною особою самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним.

Ставка податку становить 18% бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих) у тому числі, але не виключно у формі: заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами.

Отже, фізична особа, яка протягом звітного календарного року отримує доходи від іншої фізичної особи, зобов’язана включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи за наслідками звітного податкового року, а також нарахувати і сплатити до бюджету податок з таких доходів за ставкою 18% та військовий збір за ставкою 1,5%.

Зазначена норма передбачена п.п. 49.18.4 ст. 49, п.167.1 ст.167, п.п. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168, п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України.

Для отримання податкової знижки річна податкова декларація про майновий стан і доходи подається до кінця року

До переліку витрат, дозволених до включення до податкової знижки, включається, зокрема, сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається
по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).

Тобто, фізична особа, яка має право скористатися податковою знижкою щодо суми коштів, сплачених за навчання, повинна мати відповідні платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери; договір з навчальним закладом; довідку про отримані у звітному році доходи; документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти члена сім’ї першого ступеня споріднення); тощо.

Для забезпечення правильності розрахунку сум, що підлягають поверненню з бюджету, доцільно надавати до фіскального органу копії зазначених документів.

Зазначена норма передбачена п.п. 166.1.2, п.п. 166.2.1, п. 166.3 ст. 166; п. 176.1 «в» ст. 176 Податкового кодексу України.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН в СМ КОР, граничні строки реєстрації переривається на період зупинення реєстрації

З 1 липня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

Тобто, реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у разі відповідності сукупності критеріїв оцінки ступенів ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації в ЄРПН.

Податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.

Тобто податкова накладна / розрахунок коригування реєструються датою внесення їх до ЄРПН.

Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в ЄРПН протягом 365 календарних днів, що наступають за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідній податковій накладній та/або розрахунку коригування.

Перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації.

При цьому, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН на підставі відповідності критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення, штрафні санкції не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування.

Зазначена норма передбачена п. 201.10 ст. 201, п.п. 210.16.4 ст. 201 та п. 120 1.1 ст. 120 1 Податкового  кодексу України.

Оскаржити рішення Комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН можна протягом 10 календарних днів  після отримання такого рішення 

Розгляд скарги на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН здійснюється комісією ДФС України з питань розгляду скарг.

Скарги подаються до ДФС України протягом 10 календарних днів після отримання рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.

У разі коли останній зазначеного строку, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Не підлягають адміністративному оскарженню рішення комісії ДФС, які оскаржені платником  в судовому порядку.

Скарга складається виключно у письмовій формі та подається платником податку особисто або через свого уповноваженого представника безпосередньо до ДФС або надсилається поштовим відправленням.

Платник податку може додавати до скарги пояснення та копії документів, завірені у встановленому порядку, які підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень :

- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п. 56.23 ст. 56 Податкового кодексу,  а саме - протягом 10 календарних днів з дня отримання скарги ДФС, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних / розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п. 200 1.3 ст. 200 Податкового кодексу.

Зазначений «Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» затверджено наказом МФУ від 04.07. 2017 р. № 485.

 

У разі зупинення реєстрації податкової накладної в СМ КОР надаються пояснення про підтвердження реальності здійснення операцій

Система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків (СМ КОР), достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН діє з 1 липня 2017 року.

У разі відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Така квитанція надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) – платнику податків.

Платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у п.п. 201.16.1 в) ст. 201 Податкового кодексу.

Отже, у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платник податку має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301, яка надсилається виключно в електронному вигляді.

Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подання документів про підтвердження реальності здійснення операцій за відмовленими ПН/РК за формою J(F)1312601 (Повідомлення).

Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН.

 До такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ).

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН та вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН затверджено Наказом МФУ від 13.06.2017  № 567.

Виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій

Виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій, здійснюється на підставі рішення контролюючого органу в разі:

- використання доходів (прибутків) неприбуткової організації для інших цілей, ніж утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених підпунктом 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Кодексу;

- розподілу доходів (прибутків) неприбуткової організації або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;

- невідповідність неприбуткової організації та/або установчих документів такої організації вимогам, установленим пунктом 133.4 статті 133 Кодексу;

- затвердження ліквідаційного балансу, передавального акта або розподільчого балансу неприбутковою організацією, що припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу або перетворення) або ліквідації;

- за ініціативою неприбуткової організації.

Рішення про виключення неприбуткової організації з Реєстру надсилається такій організації у порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, протягом трьох робочих днів з дня прийняття зазначеного рішення.

17. Під час виключення неприбуткової організації з Реєстру присвоєна їй ознака неприбутковості скасовується:

з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулося недотримання вимог пункту 133.4 статті 133 Кодексу;

з дати припинення юридичної особи (в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення);

з дати надходження до контролюючого органу заяви неприбуткової організації про виключення з Реєстру за власною ініціативою.

За наявності декількох підстав для виключення неприбуткової організації з Реєстру датою скасування ознаки неприбутковості вважається дата тієї події, що відбулася раніше.

Зазначена норма передбачена п.16 "Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру"  затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016  № 440.

29 серпня 2017 року - останній день подання податкової декларації з податку на прибуток підприємствами - виробниками сільськогосподарської продукції

Для платників податку на прибуток - виробників сільськогосподарської продукції передбачена можливість обрати річний податковий період, який починається з 1 липня минулого звітного року і закінчується 30 червня поточного звітного року (замість періоду з 1 липня поточного звітного року по 30 червня наступного звітного року, який був визначений у редакції  Податкового кодексу до 01.01.2017).

Для цілей оподаткування податком на прибуток до підприємств, основною діяльністю яких є виробництво сільськогосподарської продукції, належать підприємства, дохід яких від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва за попередній податковий (звітний) рік перевищує 50% загальної суми доходу.

У разі обрання "особливого" річного податкового (звітного) періоду проставляється позначка у відповідному  полі Податкової декларації з податку на прибуток.

Платники податку на прибуток - виробники сільсьгосподарської продукції, які обрали "особливий" річний податковий (звітний) період, складають та подають з відповідною податковою декларацією фінансову звітність за перше півріччя минулого звітного року, за минулий звітний рік та за перше півріччя поточного звітного року.

Останній день подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств виробниками сільськогосподарської продукції за період з 01.07.2016 р. по 30.06.2017 р. та фінансової звітності – 29 серпня 2017 року.

Зазначена норма визначена п. 46.2 ст. 46; пп. 134.1.1 ст. 134 та п.п. 137.4.1 ст. 137 Податкового кодексу України.

Граничний термін сплати податку на нерухоме майно фізичними особами - 29 серпня 2017 року

Обчислення суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється фіскальним органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

 

Таке обчислення здійснюється виходячи із загальної площі кожного з об'єктів нерухомості та відповідної ставки податку.

Якщо фізична особа є власником нерухомого майна, загальна площа якої перевищую пільгову, то  необхідно отримати податкове повідомлення-рішення про сплату податку.

Таке податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) фізичній особі фіскальним органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) роком, тобто до 1 липня 2017 року.

Податок сплачується за місцем розташування об'єкта нерухомості протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Останній день сплати податку – 29 серпня 2017 року.

Фізичні особи мають право звернутися з письмовою заявою до фіскального органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

- об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток;

- розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними фіскальних органів та даними, підтвердженими фізичною особою на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, проводиться перерахунок суми податку і фіскальний орган надсилає (вручає) нове податкове повідомлення-рішення.

 Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Ставки та пільги щодо сплати податку на нерухоме майно залежать від рішень, встановлених місцевими радами на кожній окремій території, де знаходяться об’єкти нерухомості.

ГУ ДФС у Запорізькій області

Система електронного адміністрування ПДВ

опубліковано 16 серп. 2017 р., 03:26 isp web   [ оновлено 16 серп. 2017 р., 04:07 ]

Що робити, якщо реєстрація податкової накладної зупинена?

Телефонуйте на гарячу лінію фіскальної служби у Запорізькій області

 

У Головному управлінні ДФС у Запорізькій області відкрито "гарячу лінію" з роз'яснення механізмів роботи системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ.

Фахівці служби щоденно надають консультації платникам з питань зупинення реєстрації податкових накладних і розрахунків коригування в Єдиному реєстрі, формування податкового кредиту з ПДВ, системи моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків (СМКОР) та інших.

Телефонна лінія працює кожного робочого дня з 11-00 до 13-00 за номерами:

(061) 219-05-54,

(061) 219-05-20.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН

опубліковано 10 серп. 2017 р., 22:50 isp web   [ оновлено 10 серп. 2017 р., 22:50 ]

Затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН

Кабінетом Міністрів України затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 04.07. 2017 р. №485.

Скарги подаються платником ПДВ до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

У разі коли останній день зазначеного строку припадає на вихідний або святковий день останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Не підлягають адміністративному оскарженню рішення комісії ДФС, які оскаржені платником податку в судовому порядку.

Скарга складається виключно у письмовій формі та подається особисто або через свого уповноваженого представника безпосередньо до ДФС або надсилається поштовим відправленням.

Платник податку може додавати до скарги пояснення та копії документів, завірені у встановленому порядку, які підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень: -задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС; - залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

 Рішення комісії з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі з урахуванням вимог п. 200-1.3 ст. 200 Податкового кодексу.


Повідомлення органу ДФС про делегування філіям права складання податкових накладних/розрахунків коригування подається разом з декларацією за перший звітний період року

Якщо не зареєстровані платниками ПДВ філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право складання податкових накладних.

Для цього платник податку повинен кожній філії та кожному структурному підрозділу присвоїти окремий цифровий номер, про що має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.

Повідомлення про делегування філіям (структурним підрозділам) права складання податкових накладних та розрахунків коригування (додаток 2 Порядку №21) подається платниками у разі наявності у них філій (структурних підрозділів) разом з декларацією за перший звітний (податковий) період року і надалі разом з декларацією за той звітний (податковий) період, у якому відбулися зміни у переліку філій (структурних підрозділів).

Зазначена норма передбачена п. 1 «Порядку заповнення податкової накладної» затвердженого наказом МФУ від 31.12.15 №1307; п. 9 розд. ІІІ «Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість» затвердженого наказом МФУ від 28.01.16 № 21.

Для розблокування податкової накладної в СМ КОР подається таблиця даних

Система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків (СМ КОР), достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН діє з 1 липня 2017 року.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН затверджено Наказом МФУ від 13.06.2017  № 567.

У разі відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Така квитанція надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) – платнику податків.

Платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у п.п. 201.16.1 ст. 201 Податкового кодексу.

Тобто, у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платник податку має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301.

Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601 (Повідомлення).

Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН, та до такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ).

Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, який затверджено наказом МФУ №567. 

Податкові накладні/розрахунки коригування,  реєстрацію яких було зупинено реєструються у день прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, а також у день набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

Декларація акцизного податку за оновленою формою за липень 2017 року подається  не пізніше 21 серпня 

Міністерством фінансів України наказом від 24.04.2017 №451 „Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку", внесено зміни до розділів А, Б, В, Д декларації акцизного податку та додатків до декларації.

Наказ набрав чинності з дня його офіційного опублікування, тобто 06.06.2017 (опубліковано в «Офіційному віснику України"  від 06 06.2017 № 44).

Платники акцизного податку вперше подають декларацію акцизного податку з урахуванням змін, внесених наказом № 451, за липень 2017 року не пізніше 21 серпня.

 Фізичні особи, які отримали дохід за кордоном, повинні подати річну декларацію про майновий стан і доходи та сплатити податок на доходи фізичних осіб і військовий збір

Фізичні особи - резиденти, які отримуються доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи є платниками податку на доходи фізичних осіб.

У разі, якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку - отримувача та оподатковується за ставкою 18%.

Крім того, доходи отримані з джерел за межами України, оподатковуються військовим збором за ставкою 1,5%.

Сума іноземного доходу перераховується у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діє на момент отримання таких доходів.

Платник податку може зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном.

Для отримання права на зарахування податків, сплачених за межами України, платник зобов’язаний отримати від державного органу країни, де отримується такий дохід (прибуток), довідку про суму сплаченого податку, а також про базу та/або об’єкт оподаткування.

Зазначена довідка підлягає легалізації у відповідній країні, відповідній закордонній дипломатичній установі України.

Сума податку з іноземного доходу платника податку - резидента, сплаченого за межами України, не може перевищувати суму податку, розраховану на базі загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку відповідно до законодавства України.

Податкова декларація про майновий стан і доходи подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб – до 1 травня року, що настає за звітним.

Податок на доходи фізичних осіб та військовий збір сплачуються фізичною особою самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним.

Порядок оподаткування іноземних доходів встановлено ст. 13, п. 162.1.1 ст. 162,  170.11 ст. 170, п. 179.7 ст. 179  Податкового кодексу України.

Затверджено Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги

 

Міністерством фінансів України наказом від 19.05.2017 №514 затверджено «Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форму Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу».

 

Порядок N 514 визначає процедуру інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування ним податкової соціальної пільги, виявлених на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок.

 

Також Порядок №514 визначає порядок інформування роботодавця про позбавлення платника податку - працівника такого роботодавця або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу.

 

Положення Порядку №514 поширюються на роботодавців, працівники яких допустили порушення застосування податкової соціальної пільги.

Повідомлення про порушення вважається надісланим (врученим) роботодавцю – юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юрособи під підпис або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Повідомлення про порушення вважається надісланим (врученим) роботодавцю - самозайнятій особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження з повідомленням про вручення.

Наказ МФУ від 19.05.2017 №514 набирає чинності з дня його офіційного опублікування (опублікований в «Офіційному віснику України» № 51 від 30.06.2017 року).

Середньоринкова вартості легкових автомобілів для оподаткування транспортним податком визначається за оновленою методикою

 

Кабінет Міністрів України постановою від 21.06.2017 № 428 вніс зміни до Методики визначення середньоринкової вартості легкових автомобілів.

 

Зокрема, змінено формулу розрахунку середньоринкової вартості автомобіля, з якої вилучається коефіцієнт коригування ринкової ціни транспортних засобів залежно від пробігу.

 

Згідно з Податковим кодексом об'єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше 5 років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

 

Мінекономрозвитку розраховує середньоринкову вартість автомобіля та щороку до 1 лютого податкового (звітного) року розміщує на своєму офіційному веб-сайті перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо зазначених автомобілів: марка, модель, рік випуску, об'єм циліндрів двигуна, тип пального.

 

У разі відсутності на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку інформації про марку, модель легкового автомобіля, що має ознаки об'єкта оподаткування транспортним податком, Мінекономрозвитку за зверненням ДФС та/або власника зазначеного легкового автомобіля визначає його середньоринкову вартість, доповнює перелік, зазначений в абзаці першому цього пункту, такою інформацією та розміщує її на своєму офіційному веб-сайті.

Умови коригування платником податку на прибуток фінансового результату до оподаткування у разі придбання товарів у неприбуткових організацій

Платник податку на прибуток, який визначає податкові різниці, фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшує на суму 30% вартості товарів, придбаних у неприбуткових організацій, внесених до Реєстру неприбуткових установ та організацій на дату такого придбання, крім випадків, коли сума вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у таких організацій, сукупно протягом звітного (податкового) року не перевищує 25 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня звітного (податкового) року (крім бюджетних установ і неприбуткової організації, яка є об’єднанням страховиків, якщо участь страховика у такому об’єднанні є умовою проведення діяльності такого страховика відповідно до закону).

Отже, якщо сума операцій з придбання у неприбуткових організацій товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг не перевищує 25 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня звітного (податкового) року, а також придбання відбулось у бюджетної установи, податкова різниця для коригування фінансового результату до оподаткування не виникає.

Якщо сума операцій перевищує встановлену граничну межу, платник податку збільшує фінансовий результат податкового (звітного) періоду на суму 30% всієї вартості товарів без ПДВ, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних протягом звітного (податкового) року.

Зазначена норма передбачена п.п. 140.5.4 ст. 140 Податкового кодексу України.

Податкові накладні зареєстровані в ЄРПН з порушенням терміну, включаються до податкового кредиту звітного періоду їх реєстрації, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення

У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму ПДВ на підставі отриманих податкових накладних/розрахунків коригування, зареєстрованих в ЄРПН, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної/розрахунку коригування.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН на підставі відповідності критеріям ступня ризиків, достатніх для їх зупинення (п. 201.16 ст. 201 ПКУ) перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації.

Отже суми ПДВ, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, які були зареєстровані в ЄРПН з порушенням строку реєстрації, можуть бути включені до складу податкового кредиту того податкового (звітного) періоду, у якому вони зареєстровані в ЄРПН, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних, у тому числі для платників податку, які застосовують касовий метод.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН на підставі відповідності критеріям ступня ризиків, достатніх для їх зупинення (п. 201.16 ст. 201 ПКУ) перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації.

Зазначена норма передбачена п.198.6 ст. 198; п.п. 201.16.4 ст. 201 Податкового кодексу України.

Платники ПДВ, які прийняли рішення про перехід на єдиний податок без сплати ПДВ, можуть подати заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ одночасно із заявою про застосування спрощеної системи оподаткування

Платник єдиного податку може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп платників єдиного податку, шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу.

У платника єдиного податку третьої групи, який є платником ПДВ, анулюється реєстрація ПДВ, у разі обрання ним першої або другої групи чи ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка включає ПДВ до складу єдиного податку.

Анулювання реєстрації платника ПДВ проводиться шляхом виключення з реєстру платників ПДВ у разі якщо, будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати ПДВ.

Для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою № 3-ПДВ.

Рішення про анулювання реєстрації за заявою платника ПДВ приймається контролюючим органом протягом 10 календарних днів.

Для зручності платники ПДВ, які прийняли рішення про перехід на спрощену систему оподаткування із ставкою, яка не передбачає сплату ПДВ можуть подати заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ одночасно із заявою про застосування спрощеної системи оподаткування.

Якщо на підставі заяви суб’єкта господарювання - платника ПДВ, контролюючим органом прийнято рішення про те, що особа з певного звітного періоду переходить на спрощену систему оподаткування, що не передбачає сплату ПДВ, то після внесення відповідного запису до реєстру платників єдиного податку проводиться виключення такого суб’єкта з Реєстру платників ПДВ на підставі поданої ним заяви про анулювання реєстрації останнім днем звітного періоду, що передує переходу на обрані ним умови сплати єдиного податку.

Зазначена норма передбачена 298.1.5 ст. 298 Податкового кодексу України; п. 5.3 та п. 5.4 розд. V «Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість" затвердженого наказом МФУ від 14.11.2014 № 1130.

 

ГУ ДФС у Запорізькій області

Боротьба з контрабандою та митними правопорушеннями

опубліковано 10 серп. 2017 р., 22:49 isp web   [ оновлено 10 серп. 2017 р., 22:49 ]

Запорізькі митники викрили порушень на понад 25 мільйонів

 

Кількість фактів недотримання митного законодавства на Запоріжжі порівняно з минулим роком зросла. За сім місяців у ході проведення аналітично-пошукових заходів співробітники Запорізької митниці ДФС виявили 258 порушень митних правил, що на 25 більше, ніж торік. Стосовно громадян та суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності заведені справи на суму майже 25,3 мільйона гривень.

У 49 випадках предмети правопорушення на суму 7,5 мільйона були вилучені. Минулого року таких справ було вдвічі менше із загальною вартістю конфіскованого понад мільйон.

Крім того, за січень-липень Запорізькою митницею розглянуто 140 матеріалів, за результатами яких на порушників накладені штрафи на суму 16,4 мільйона. Це на 73 справи та на 10,8 мільйона перевищує показники 2016 року.

Судовими органами винесені постанови у 45 справах (у 2016 році – 16) про конфіскацію товарно-матеріальних цінностей на суму 2,2 мільйона (2016 року – на 310 тисяч). Сума нарахованих штрафних санкцій склала 654 тисячі, що на чверть мільйона більше за минулорічний період.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

1-10 of 435