Енергодарська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області


Розвиток міжнародної торгівлі. Митна статистика

опубліковано 20 черв. 2017 р., 22:01 міська рада   [ оновлено 20 черв. 2017 р., 22:01 ]

У Запорізькому регіоні митні платежі зросли на 37 відсотків

 

За п'ять місяців 2017 року митні надходження до державного бюджету склали 2 мільярди 461 мільйон гривень, що на 37% або на 664,4 мільйона більше, ніж за аналогічний період 2016 року.

Як відзначають фахівці Запорізької митниці ДФС, промисловість – основна галузь, яка забезпечує більшу частину митних платежів з імпорту. Майже 74 відсотки надходжень під час оформлення у митних органах – за ввезенні промисловими підприємствами товари для використання у виробничих процесах. Решту мита спрямовують суб'єкти невиробничих галузей.

Найбільше запорізькі промисловці імпортують машини, устаткування та транспорт, сплачуючи 42 відсотки від загальних надходжень митних платежів. Також у розрізі товарних угрупувань значна частка припадає на паливно-енергетичні товари – 16%, метали та вироби з них – 16%, продовольчі товари та продукцію сільського господарства – 11%, хімічної промисловості – 6% та стільки ж – на мінеральні продукти.

На сьогодні серед пріоритетних напрямів роботи митниці є контроль за достовірністю декларування митної вартості як бази оподаткування митних платежів та реалізації комплексу заходів, спрямованих на створення сприятливих умов для суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності.

 

Запорізька митниця ДФС

Розвиток міжнародної торгівлі. Митна статистика

опубліковано 20 черв. 2017 р., 22:00 міська рада   [ оновлено 20 черв. 2017 р., 22:01 ]

Юліана Козаченко: "Від оподаткування нерухомості місцеві бюджети отримали майже 26 мільйонів"

 

За п'ять місяців бюджети громад Запорізької області поповнились на 25,9 мільйона гривень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Це на 9,5 мільйона більше, ніж торік, та на 9,1 мільйона – від прогнозованої суми на поточний рік.

Майже 97 відсотків із загальних надходжень спрямували платники-юридичні особи, яких на сьогодні в регіоні близько 4 тисяч. На відміну від громадян, підприємства, установи і організації самі розраховують, декларують та сплачують податок щоквартально.

Найбільші суми надійшли у м. Запоріжжя – 11,8 мільйона, у Мелітопольському районі 3,5 мільйона, у Бердянському районі – понад 2 мільйони, Якимівському – 1,9 мільйона, Запорізькому – 1,2 мільйона та Вільнянському районах –  1 мільйон.

Щодо мешканців Запорізької області, то, як повідомила під час інтерв'ю в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, у цьому році вони платитимуть податок на нерухомість за 2016 рік. При цьому оподатковується як житлова, так й нежитлова нерухомість, у тому числі її частини.

На кожній окремій території місцеві ради встановлюють різні ставки та пільги з податку. Водночас, ставка не може перевищувати три відсотки від розміру мінімальної заробітної плати. Минулого року – це 41 гривня 34 копійки за один квадратний метр. Податок сплачується лише за ту площу, яка перевищує пільгову.

– Якщо громадянин володіє нерухомістю або різними об'єктами, загальна площа яких перевищує пільгову, йому необхідно отримати податкове повідомлення-рішення. Цей документ про сплату податку надсилається фіскальною службою до 1 липня. До цього часу людина може звернутися до податкової інспекції того району, де перебуває нерухомість, та звірити усі дані. Зокрема, щодо об'єктів та їх часток, розміру площі, права на користування пільгами, ставки податку або нарахованої суми до сплати, – зазначила Юліана Козаченко.

Додатково оподатковуються квартири площею понад 300 квадратних метрів та будинки, які більші за 500 квадратних метрів. У такому випадку застосовується підвищена ставка податку – 25 тисяч гривень.

Презентацію про особливості сплати запоріжцями податку на нерухомість у 2017 році можна переглянути на сайті фіскальної служби області: http://zp.sfs.gov.ua/listivki-ta-broshuri/295055.html.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Розвиток малого та середнього підприємництва

опубліковано 20 черв. 2017 р., 22:00 міська рада   [ оновлено 20 черв. 2017 р., 22:00 ]

Юліана Козаченко: "У Запоріжжі кількість підприємців-спрощенців зросла на 9 відсотків"

 

Запорізькі представники малого і середнього бізнесу з початку року поповнили місцеві бюджети на 246 мільйонів гривень єдиного податку. Це на 42 мільйони більше, ніж очікувалося та на 81 мільйон перевищує рівень сплати минулого року.

Як підкреслила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, зростання надходжень, як до минулорічних показників, так й до прогнозів на цей рік, зафіксовано на кожній території регіону.

Найбільші суми забезпечили підприємці Запоріжжя – 150,2 мільйона (+47,7 мільйона до рівня 2016 р.), Мелітополя та району – 26,6 мільйона (+8,2 мільйона), а також Бердянська та району – 19,8 мільйона (+6 мільйонів).

Серед основних чинників позитивної динаміки у сплаті єдиного податку – збільшення кількості платників – представників малого і середнього підприємництва. За п'ять місяців – на 9 відсотків порівняно із відповідним періодом попереднього року. Якщо на початок червня 2016 року у податкових інспекціях на обліку перебувало 39,5 тисячі фізичних осіб 1-3 груп спрощеної системи оподаткування, то у цьому році їх налічується понад 43,4 тисячі.

Статистика стверджує про тенденції розвитку власної справи у Запорізькому регіоні. Значний приріст підприємців зафіксовано у Запоріжжі – більш ніж на 2,2 тисячі платників, у Мелітопольському районі – на 912 підприємців, у Бердянському районі їх побільшало на 138, у Запорізькому – на 130 суб'єктів господарювання, у Токмацькому – на 111.

Отже, спрощена система оподаткування залишається найбільш популярною серед запорізьких підприємців. Станом на 1 червня у першій групі працюють 8,4 тисячі фізосіб, у другій – понад 22,5 тисячі та у третій – майже 12,5 тисячі.

Зазначимо, сьогодні, аби відкрити власну справу, знадобиться 24 години, зареєструватися підприємцем можна й у режимі он-лайн – на веб-порталі Міністерства юстиції України.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Розвиток міжнародної торгівлі. Митна статистика

опубліковано 20 черв. 2017 р., 21:59 міська рада   [ оновлено 20 черв. 2017 р., 21:59 ]

За підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності запорізькі митники ініціювали 46 призупинень митного оформлення

 

Упродовж квітня-травня поточного року співробітники Запорізької митниці ДФС 46 разів призупиняли митне оформлення товарів, які потенційно можуть містити об'єкти права інтелектуальної власності.

Після отримання листів від осіб, уповноважених представляти інтереси власників прав на знаки для товарів і послуг, митне оформлення було завершено.

Серед основної номенклатури цих товарів: запасні частини для сільськогосподарської техніки, підшипники різних видів, з’єднувачі та електроприлади, одяг відомих торгових марок.

Крім того, за два місяці до митного реєстру об'єктів права інтелектуальної власності включено 56 нових знаків на товари і послуги. Із цим переліком можна ознайомитися на веб-порталі Державної фіскальної служби України: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/100237.html

 

Запорізька митниця ДФС

Присутність ДФС у зоні проведення АТО

опубліковано 20 черв. 2017 р., 21:58 міська рада   [ оновлено 20 черв. 2017 р., 21:58 ]

У фіскальній службі урочисто зустріли співробітників підрозділу "Фантом"

 

16 червня 2017 року відбулась урочиста зустріч бійців спецпідрозділу податкової міліції "Фантом", які повернулися із зони проведення Антитерористичної операції.

У "Фантомі" на добровільних засадах несуть службу офіцери податкової міліції ДФС України із різних куточків нашої держави, у точу числі співробітники податкової міліції Запорізької області.

Вручаючи позачергові звання та нагороди, керівництво ДФС України подякувало за службу і наголосило, що співробітники податкової міліції гідно виконали завдання на східному фронті, а тепер необхідно продовжити боротьбу на внутрішньому, який є не менш важливим для безпеки держави.

Нагадаємо, підрозділ "Фантом" виконує завдання із врегулювання складної ситуації з переміщенням товарів з неконтрольованої території, зокрема, на офіційних переходах, пунктах пропуску вантажівок, автомобільних та залізничних переїздах, а також працівники ДФС патрулюють лінію розмежування у складі мобільних груп.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Оподаткування податком на доходи фізичних осіб надміру витрачених коштів, отриманих на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені строки

опубліковано 20 черв. 2017 р., 21:57 міська рада   [ оновлено 20 черв. 2017 р., 21:57 ]

Оподаткування податком на доходи фізичних осіб надміру витрачених коштів, отриманих на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені  строки

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу з метою оподаткування податком на доходи фізичних осіб включається сума надміру витрачених коштів, отриманих платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки.

Під час нарахування (надання) доходів у будь-якій негрошовій формі базою оподаткування є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами, правила визначення яких встановлені згідно з Кодексом, помножена на коефіцієнт, який обчислюється за такою формулою: К = 100 : (100 - Сп), де К - коефіцієнт; Сп - ставка податку, встановлена для таких доходів на момент їх нарахування.

У такому самому порядку визначаються об'єкт оподаткування і база оподаткування для коштів, надміру витрачених платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки.

Тобто збільшення доходу, наданого у вигляді коштів, надміру витрачених платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки, дає змогу податковому агенту сплатити податок на доходи фізичних осіб виключно з цього доходу.

Крім того, зазначені доходи є об'єктом оподаткування військовим збором за ставкою 1,5%.

Нормами Податкового кодексу не передбачено застосування для військового збору натурального коефіцієнта.

Отже, об'єктом оподаткування військовим збором є уся сума добових витрат, яка оподатковується податком на доходи фізичних осіб без застосування  натурального коефіцієнта.

Зазначена норма передбачена пп.164.2.11 ст. 164; п. 164.5 ст. 164; пп. 1.2 п. 16 1 підр. 10 розд. XX Податкового кодексу України та роз’яснена в індивідуальній податковій консультації ДФС України від 7.05.2017 р. № 232/6/99-99-13-02-03-15/ІПК.

Реалізація технічно складних побутових товарів, що були у використанні, та на які гарантія продавцем не надається здійснюється із застосуванням РРО

РРО не застосовуються платниками єдиного податку першої, другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень.

Норми цього пункту не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

РРО та розрахункові книжки не застосовуються під час продажу товарів (крім технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту) (наданні послуг) фізичними особами - підприємцями, які належать відповідно до Кодексу до груп платників єдиного податку, що не застосовують РРО.

Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування РРО затверджено постановою КМУ від 16.03.2017 року № 231.

При цьому винятків щодо можливості незастосування РРО для техніки, яка була раніше у використанні, нормативно-правовими актами не передбачено.

Отже, при роздрібній торгівлі технічно складними побутовими товарами, що були у використанні, та на які гарантія продавцем не надається, фізичним особам - підприємцям - платникам єдиного податку необхідно проводити такі розрахункові операції із застосуванням переведеного у фіскальний режим РРО.

Зазначена норма передбачена п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України; п. 6 ст. 9 Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та роз’яснена в індивідуальній податковій консультації ДФС України від 16.05.2017 р. N 205/Б/99-99-14-05-01-14/ІПК.

 

Порядок заповнення граф 4 та 5 ("одиниця виміру товарів/послуг")  податкової накладної

Серед переліку обов'язкових реквізитів, які зазначаються у податковій накладній визначено, зокрема, опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг.

У податковій накладній графи 4 та 5 - "одиниця виміру товарів/послуг" заповнюються відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку (КСПОВО), чинного на дату складання податкової накладної.

Так, у графі 4 зазначається умовне позначення відповідної назви одиниці вимірювання/обліку (українське), зазначеної у КСПОВО.

У разі складання зведених податкових накладних за товарами/послугами, необоротними активами, які призначаються для їх використання / починають використовуватися: -1) в операціях, що не є об'єктом оподаткування; -2) в операціях, звільнених від оподаткування; -3) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів; -4) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку, у графі 4 вказується "грн.".

У разі якщо товар/послуга, що постачається, має одиницю обліку, яка відсутня у КСПОВО, у графі 4 зазначається умовне позначення одиниці вимірювання таких товару/послуги, яке використовується для обліку та відображається у первинних документах;

у графі 5 зазначається код відповідної одиниці вимірювання/обліку, зазначений у КСПОВО.

У разі якщо у графі 4 зазначено умовне позначення одиниці виміру, яка відсутня у КСПОВО, графа 5 не заповнюється.

Зазначена норма передбачена п. 201.1 ст. 201; п.11 та п. 16 «Порядку заповнення податкової накладної», затвердженим наказом МФУ від 31.12.15 N 1307.

Якщо на частину товару, що реалізує підприємець-платник єдиного податку, встановлено обов'язковість застосування РРО, а на іншу - ні, то РРО застосовується при продажу всіх наявних на господарському об'єкті товарів

РРО не застосовуються платниками єдиного податку першої, другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень.

Норми цього пункту не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування РРО, затверджено постановою КМУ від 16.03.2017 року N 231.

Місцем проведення розрахунків є місце, де здійснюються розрахунки з покупцем за продані товари (надані послуги) та зберігаються отримані за реалізовані товари (надані послуги) готівкові кошти, а також місце отримання покупцем попередньо оплачених товарів (послуг) із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо.

Якщо на господарському об'єкті фізичної особи - підприємця - платника єдиного податку одночасно реалізуються як товари, продаж яких має здійснюватись із обов'язковим застосування РРО, так і будь-які інші товари, то належним чином зареєстрований та переведений у фіскальний режим РРО повинен застосовуватись при продажу всіх наявних на господарському об'єкті товарів.

Зазначена норма передбачена п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України;   ст. 2 Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та роз’яснена в індивідуальній податковій консультації ДФС України  від 16.05.2017 р. N 206/Ч/99-99-14-05-01-14/ІПК.

Профспілкова організація при отриманні членських внесків РРО не застосовує

За наявності письмових заяв працівників, які є членами профспілки, роботодавець щомісячно і безоплатно утримує із заробітної плати та перераховує на рахунок профспілки членські профспілкові внески працівників відповідно до укладеного колективного договору чи окремої угоди в терміни, визначені цим договором. Роботодавець не має права затримувати перерахування зазначених коштів (ст. 42 розд. IV Закону України від 15.09.1999 № 1045-XIV "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності").

Розрахункова операція - це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки - оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або у разі повернення товару (відмови від послуги) - оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця (ст. 2 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг").

Позареалізаційні надходження – це надходження від операцій, що безпосередньо не пов'язані з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та іншого майна (включаючи основні засоби, нематеріальні активи, продукцію допоміжного та обслуговуючого виробництва), у тому числі погашення дебіторської заборгованості, заборгованості за позиками, безоплатно одержані кошти, відшкодування матеріальних збитків, внески до статутного капіталу, платежі за надане в лізинг (оренду) майно, роялті, дохід (проценти) від володіння корпоративними правами, повернення невикористаних підзвітних сум, інші надходження (п.1.2 Постанови НБУ від 15.12.2004 № 637 "Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні")

Враховуюче зазначене, членські внески - це не розрахункова операція, а позареалізаційні надходження.

Отже, при сплаті профспілкових членських внесків готівкою застосування РРО є необов'язковим, за умови оприбуткування таких членських внесків до каси профспілкової організації.

Оподаткування ПДВ операцій з компенсації орендарем вартості комунальних послуг та енергоносіїв орендодавцю

Якщо орендар самостійно не укладає договори на споживання комунальних послуг та енергоносіїв з їх безпосередніми постачальниками, а здійснює відшкодування (компенсацію) орендодавцю витрат на їх оплату, то в договорі оренди визначається порядок розрахунку вартості спожитих орендарем комунальних послуг та енергоносіїв та їх оплати (відшкодування, компенсації).

У випадку, якщо орендодавцем є небюджетна установа, то кошти, що отримуються від орендаря як відшкодування (компенсація) будь-яких витрат, передбачених договором оренди, включаються орендодавцем до бази оподаткування та оподатковуються ПДВ у загальному порядку, оскільки є складовою частиною операцій з постачання послуг при наданні в оренду рухомого/нерухомого майна.

Якщо між орендодавцем та орендарем укладено окремі договори про надання орендарем компенсації витрат, які не включаються орендодавцем до складу орендної плати, а підлягають окремій оплаті, зокрема за спожиті орендарем комунальні послуги та енергоносії, то суми коштів, сплачених (відшкодованих, компенсованих) за такими договорами, не включаються орендодавцем до бази оподаткування послуги з оренди рухомого/нерухомого майна, оскільки є окремими самостійними операціями з постачання відповідних товарів та розглядаються як окремий об’єкт оподаткування ПДВ.

Тобто, якщо компенсація комунальних витрат здійснюється окремо (не у складі орендної плати), то операції з оплати послуг оренди і відшкодування вартості комунальних послуг є окремими об’єктами оподаткування ПДВ.

Податкова накладна складається постачальником (орендодавцем) на суму орендної плати, яка включає в себе (або не включає, залежно від умов договору оренди) відшкодування (компенсацію) витрат, пов'язаних з утриманням та обслуговуванням орендованого майна.

У разі якщо на дату складання документа, що засвідчує факт постачання послуг (наприклад, останній календарний день місяця) фактична вартість орендної плати відрізняється від розрахункової, яка була сплачена раніше, до такої податкової накладної має бути складений та зареєстрований в ЄРПН відповідний розрахунок коригування.

Зазначена норма роз’яснена  листом  ДФС України від 04.08.2016 №26595/7/99-99-15-03-02-17.

 

Переглянути видані індивідуальні податкові консультації можна через електронний кабінет платника на порталі ДФС України

З 1 квітня 2017 року змінено порядок надання податкових консультацій та запроваджено Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій.

Індивідуальні податкові консультації підлягають реєстрації в єдиній базі консультацій та розміщується на офіційному веб-сайті ДФС, без зазначення найменування (прізвища, ім'я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.

Переглянути видані індивідуальні податкові консультації та їх статус можна через електронний кабінет платника на порталі ДФС України за посиланням  https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx.

Порядок надання податкових консультацій визначений ст. 52 Податкового кодексу України.

Повернення учаснику його частки в статутному фонді товариства у вигляді коштів не оподатковується ПДВ

У разі виходу учасника з товариства з обмеженою відповідальністю йому виплачується вартість частини майна товариства, пропорційна його частці у статутному капіталі (ст. 54 Закону України від 19.09.1991 1576-XII "Про господарські товариства").

Об'єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст.186 Податкового кодексу.

Постачання товарів - будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду.

Водночас не є об'єктом оподаткування ПДВ операції з випуску (емісії), розміщення у будь-які форми управління та продажу (погашення, викупу) за кошти цінних паперів, що випущені в обіг (емітовані) суб'єктами підприємницької діяльності, Національним банком України, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, органами місцевого самоврядування відповідно до закону, включаючи інвестиційні та іпотечні сертифікати, сертифікати фонду операцій з нерухомістю, деривативи, а також корпоративні права, виражені в інших, ніж цінні папери, формах; обміну зазначених цінних паперів та корпоративних прав, виражених в інших, ніж цінні папери, формах, на інші цінні папери, корпоративні права, виражені в інших, ніж цінні папери, формах; розрахунково-клірингової, реєстраторської та депозитарної діяльності на ринку цінних паперів, а також діяльності з управління активами (у тому числі пенсійними активами, фондами банківського управління), відповідно до закону та інших видів професійної діяльності на фондовому ринку, які підлягають ліцензуванню відповідно до закону.

Таким чином, операція з повернення товариством засновнику частини майна, пропорційної його частці у статутному капіталі товариства, підпадає під визначення об'єкта оподаткування ПДВ та оподатковується на загальних підставах за ставкою 20%.

ПДВ нараховується незалежно від того, чи формувався податковий кредит при одержанні такого майна як внеску до статутного фонду.

Повернення товариством засновнику частини вартості майна, яка пропорційна його частці у статутному капіталі товариства, у вигляді коштів не є об'єктом оподаткування ПДВ.

Зазначена норма передбачена  п. 14.1.191 ст. 14; п.п. 185.1 "а" ст. 185;  п.п. 196.1.1 ст. 198 Податкового кодексу України та роз’яснена в індивідуальній податковій консультації  ДФС України від 10.05.2017 № 95/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.

Як отримати індивідуальну податкову консультацію

З 1 квітня 2017 року змінено порядок надання податкових консультацій та запроваджено Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій.

Для отримання індивідуальної податкової консультації письмовий запит платника податків обов'язково повинен містити такі реквізити:

- найменування для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;

- код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;

- підпис платника податків;

- дату підписання звернення.

У разі якщо звернення, не відповідає зазначеним вимогам, індивідуальна консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України "Про звернення громадян".

Після отримання звернення на отримання індивідуальної податкової консультації територіальний орган ДФС  протягом 15 календарних днів направляє консультацію до ДФС України, про що окремим листом повідомляє платника податків.

ДФС України, отримавши таку консультацію, протягом 10 календарних днів, але не більше 35 календарних днів, приймає рішення:

- щодо внесення відомостей про консультацію до єдиного реєстру консультацій (про що повідомляє територіальний орган ДФС протягом одного робочого дня з моменту прийняття рішення);

- або відмовляє, з одночасним наданням платнику податків від свого імені консультації та внесенням відомостей про таку консультацію до зазначеного реєстру (про що повідомляє протягом одного робочого дня з моменту прийняття рішення територіальний орган ДФС  та платника податків).

Переглянути видані індивідуальні податкові консультації та їх статус можна через електронний кабінет платника на порталі ДФС України за посиланням  https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx.

Індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому видано таку консультацію.

Порядок надання податкових консультацій визначений ст. 52 і 53 Податкового кодексу України.

З 16.03.2017 року податкова накладна, в якій не заповнено код послуги згідно з ДКПП, не дає права на формування податкового кредиту

З 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджується заповнення коду товару згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), для послуг - коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП).

Наказом МФУ від 23.02.2017 № 276 "Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України" (набрав чинності 01.03.2017 р.), внесено зміни до форми податкової накладної.

Так, зокрема, у формі податкової накладної передбачено окреме поле для зазначення коду послуги згідно з ДКПП (графа 3.3 розділу Б податкової накладної).

При цьому до 16.03.2017 реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) здійснювалась за формою, яка була чинною до внесення змін наказом 276.

Зважаючи на те, що форма податкової накладної, яка була чинною до внесення змін наказом 276, не містила окремого поля для відображення коду послуги згідно з ДКПП, відсутність у податкових накладних, складених та зареєстрованих в ЄРПН до 16.03.2017 (по 15.03.2017 включно), коду послуги згідно з ДКПП не визначається як помилка, допущена при складанні податкової накладної, та не може бути єдиною підставою для невизнання податкового кредиту за такою податковою накладною.

Разом з тим, податкова накладна, складена починаючи з 16.03.2017, що містить помилки у коді послуги згідно з ДКПП (у тому числі в якій не зазначено такий код), не може бути підставою для віднесення сум ПДВ, зазначених у ній, до податкового кредиту, оскільки не дає змоги ідентифікувати здійснену операцію (послугу, що надається).

Зазначена норма передбачена п. 201.1 і) Податкового кодексу та роз’яснена в індивідуальній податковій консультації ДФС України від 17.05.2017 р. 220/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.

 

 

ГУ ДФС у Запорізькій області

Податок на нерухоме майно, якщо у власності фізичної особи перебуває кілька об’єктів

опубліковано 14 черв. 2017 р., 06:16 міська рада   [ оновлено 14 черв. 2017 р., 06:28 ]

Податок на нерухоме майно, якщо у власності фізичної особи перебуває кілька об’єктів

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачується за об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі з їх часток.

Базою оподаткування є загальна площа об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі їх частин.

Обчислення суми податку на нерухоме майно з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється фіскальним органом за місцем їх податкової адреси (місцем реєстрації).

Якщо у власності фізичної особи перебувають кілька квартир, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких квартир, зменшеної на пільгову площу, визначену органами місцевого самоврядування та відповідної ставки податку.

За наявності  у власності фізичної особи кількох житлових будинків, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких житлових будинків, зменшеної на пільгову площу, визначену органами місцевого самоврядування  та відповідної ставки податку.

Якщо фізична особа володіє більше одного об'єкта житлової нерухомості різних видів (квартир та будинків), у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів, зменшеної на пільгу, визначену органами місцевого самоврядування для різних типів об’єктів житлової нерухомості та відповідної ставки податку;

Сума податку розподіляється фіскальним органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об'єктів житлової нерухомості.

За наявності у фізичної особи об'єкта (об'єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, загальна площа якого перевищує 300 кв. метрів (для квартири) та/або 500 кв. метрів (для будинку), сума податку додатково збільшується на 25 тис. грн. на рік за кожен такий об'єкт житлової нерухомості (його частку).

Для об'єкта/об'єктів нежитлової нерухомості податок також визначається фіскальним органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) фізичної особи виходячи із загальної площі кожного з об'єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

Фізичні особи у 2017 році сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за 2016 рік із застосуванням минулорічних ставок і пільг.

Зазначена норма передбачена п.п.  266.7.1 ст. 266 Податкового кодексу України.

Якщо платнику єдиного податку потрібен витяг з реєстру платників єдиного податку

Реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку

Державний фіскальний орган веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.

За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку.

Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

Отже підприємець – платник єдиного податку для отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, повинен звернутися із запитом про отримання такого витягу до фіскального органу за місцем своєї податкової адреси.

Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.

Зазначений порядок визначений ст. 299 Податкового кодексу України.

 

Підприємці - платники єдиного податку, які реалізують технічно складні побутові товари, що підлягають гарантійному ремонту, застосовують РРО незалежно від обсягу доходу

Реєстратори розрахункових операцій (РРО) не застосовуються платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1,0 млн. гривень.

Ці норми не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

Постановою КМ України від 16.03.2017р. № 231 затверджено "Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій".

Перелік містить 8 груп:

1) Група 73 «Вироби з чорних металів»; 

2) Група 84 «Реактори ядерні, котли, машини, обладнання і механічні пристрої; їх частини»; 

3) Група 85 «Електричні машини, обладнання та їх частини; апаратура для запису або відтворення звуку, телевізійна апаратура для запису та відтворення зображення і звуку, їх частини та приладдя»;

4) Група 87 «Засоби наземного транспорту, крім залізничного або трамвайного рухомого складу, їх частини та обладнання»; 

5) Група 90 «Прилади та апарати оптичні, фотографічні, кінематографічні, контрольні, вимірювальні, прецизійні; медичні або хірургічні; їх частини та приладдя»;

6) Група 91 «Годинники всіх видів та їх частини»;

7) Група 92 «Музичні інструменти; їх частини та приладдя»;

8) Група 95 «Іграшки, ігри та спортивний інвентар; їх частини та приладдя».

Постанова набирає чинності через 30 днів з дня її опублікування (опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 07.04.2017 №66).

Отже, з набранням чинності Постанови №231 (з 08 травня 2017 року) підприємці – платники єдиного податку 1-3 груп, які реалізують товари, визначені Переліком №231, зобов’язані проводити розрахунки через зареєстровані належним чином РРО незалежно від обсягу доходу. 

Це стосується і тих підприємців-платників єдиного податку 1 - 3 груп, які до 08.05.2017 року здійснювали реалізацію зазначених товарів без застосування РРО.

Зазначена норма визначена п. 296.10 ст. 296  Податкового кодексу України та п. 6 статті 9 Закону України від 06.07.1995 N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".

 

ПДВ, не включений до податкового кредиту за послугами на підставі рахунків, включається до податкового кредиту шляхом подання уточнюючого розрахунку

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) платником ПДВ, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Крім того, підставою для нарахування сум податку, що відносяться до складу податкового кредиту без отримання податкової накладної, може бути, зокрема, рахунок, який виставляється платнику податку за надані послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містить загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця.

У разі якщо платник ПДВ не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму ПДВ на підставі отриманих податкових накладних / розрахунків коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної / розрахунку коригування.

Тобто зазначена норма, за якою зберігається право на збільшення податкового кредиту у поточній декларації, стосується лише податкового кредиту, який підтверджено податковою накладною.

Це правило не поширюється на інші документи, які згідно з нормами Податкового кодексу є підставою для формування податкового кредиту.

Враховуючи зазначене, якщо платником ПДВ у періодах виникнення права на податковий кредит не були включені до складу податкового кредиту суми ПДВ на підставі документів, які без отримання податкової накладної дають право на податковий кредит, то зазначені суми податку можуть бути включені до складу податкового кредиту шляхом подання за звітні періоди, в яких виникло таке право, уточнюючих розрахунків (з урахуванням строків давності, передбачених статтею 102 Податкового кодексу).

Отже, для  збільшення податкового кредиту на підставі рахунків необхідно подати уточнюючі розрахунки за всі податкові періоди, у яких право на податковий кредит не було реалізовано на підставі рахунків з урахуванням строків давності (1095 днів).

Зазначена норма передбачена п. 198.6 ст. 198, п. 201.11 ст. 201 Податкового кодексу України та роз’яснена листом ДФС України від 03.03.17 № 4476/6/99-99-15-03-02-15.

 Податкові накладні, складені та зареєстровані в ЄРПН до 16.03.2017 року, у разі відсутності коду  згідно з УКТ ЗЕД,  не коригуються для його внесення

З 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджено заповнення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

Коди товарів згідно з УКТ ЗЕД затверджено Законом України від 19.09.13 №584-VII "Про Митний тариф України".

Умовні коди товарів, що відсутні в УКТ ЗЕД, визначає ДФС та забезпечує їх оприлюднення на власному офіційному веб-порталі для використання платниками ПДВ при складанні податкових накладних.

Довідник умовних кодів товарів, які відсутні в УКТ ЗЕД, розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за адресою: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri-- perelik/dovidniki-/288992.html.

Відсутність коду товару згідно з УКТ ЗЕД у податковій накладній, складеній та зареєстрованій в ЄРПН до 16.03.2017 (по 15.03.2017 включно), за операцією з постачання товарів, коди товару згідно з УКТ ЗЕД яких відсутні у Митному тарифі України, не визначається як помилка, допущена при складанні такої податкової накладної, та не може бути єдиною підставою для невизнання податкового кредиту за такою податковою накладною.

Податкові накладні, складені та зареєстровані в ЄРПН до 16.03.2017 (по 15.03.2017 включно), не потребують коригування після 16.03.2017 у частині внесення до них коду товару згідно з УКТ ЗЕД (якщо це не підакцизний та/або не ввезений на митну територію України товар), якщо відсутні інші причини для коригування (зміна кількості товару/послуги, перегляд цін, виправлення інших помилок).

Зазначена норма визначена п. 201.1 "і" ст. 201 Податкового кодексу України та роз’яснена  в індивідуальній податковій консультації від 05.05.2017 р. №88/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.

Розмір добових при відрядженні за кордон у разі пересадки або зупинки в готелі

     

Добові витрати за час перебування у відрядженні відшкодовуються в межах затверджених сум.

Якщо відряджений, перебуваючи в дорозі до держав, в’їзд громадян України на територію яких не потребує наявності візи (дозволу на в’їзд), або повертаючись з такої держави, має пересадку на інший транспортний засіб або зупинку в готелі (мотелі, іншому житловому приміщенні) на території України, то відшкодування витрат на відрядження за період проїзду територією України здійснюється в порядку, передбаченому для службових відряджень у межах України.

Добові витрати з дня останньої пересадки на інший транспортний засіб (вибуття з готелю, мотелю, іншого житлового приміщення) на території України під час прямування у відрядження за кордон і до дня першої пересадки на інший транспортний засіб (зупинки в готелі, мотелі, іншому житловому приміщенні) на території України (включно) під час повернення в Україну відшкодовуються за нормами, встановленими для відряджень за кордон.

У разі якщо день вибуття у відрядження або день прибуття відрядженого працівника до місця постійної роботи збігається з днем вказаної пересадки (зупинки), добові витрати за відповідні день вибуття або день прибуття відшкодовуються за нормами, встановленими для відряджень за кордон.

У разі відсутності такої пересадки (зупинки) добові витрати відшкодовуються за кожний день відрядження, включаючи день вибуття та прибуття, - за нормами, встановленими для відряджень за кордон.

Зазначена норма передбачена п.п. 16.2 п. 16 розд. ІІІ «Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон», затвердженої наказом МФУ від 13.03.1998 № 59.

 

 Операції з реорганізації юридичних осіб не є об'єктом оподаткування ПДВ

Операції з реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення та перетворення) юридичних осіб не є об'єктом оподаткування ПДВ.

Платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в ЄРПН зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами у разі якщо вони призначаються для використання або починають використовуватися в операціях, що не є об'єктом оподаткування, крім випадків проведення операцій з реорганізації.

У разі, якщо придбані та/або виготовлені товари/послуги, необоротні активи частково використовуються в оподатковуваних операціях, а частково - ні, платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати зведену податкову накладну в ЄРПН на загальну суму частки сплаченого (нарахованого) податку під час їх придбання або виготовлення, яка відповідає частці використання таких товарів/послуг, необоротних активів в неоподатковуваних операціях, крім проведення операцій з реорганізації.

Враховуючи викладене, у платника ПДВ, що реорганізується  шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення та перетворення, не виникає обов'язку щодо визначення і нарахування податкових зобов'язань з ПДВ за придбаними та/або виготовленими товарами/послугами, необоротними активами, які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такого платника податку, незалежно від того, чи перебуває правонаступник у статусі платника ПДВ, чи ні.

При цьому, сума від'ємного значення, що підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду платника, що реорганізується шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення та перетворення, підлягає перенесенню до складу податкового кредиту правонаступника пропорційно до отриманої частки майна згідно з розподільчим балансом у наступному періоді після підписання розподільчого балансу відповідно до законодавства.

Таке перенесення здійснюється у разі, якщо сума від'ємного значення, що підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду платника, що реорганізується, підтверджена документальною перевіркою контролюючого органу.

Зазначена норма визначена  п.п. 196.1.7 ст. 196, п. 198.5 "а" та п. 198.7 ст. 198, п. 199.1 ст. 199 Податкового кодексу України та роз’яснена в індивідуальній податковій консультації  ДФС України  від 22.05.201  № 293/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.

Операції з іноземною валютою у юридичної особи - платника єдиного податку

Доходом юридичної особи - платника єдиного податку третьої групи є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі.

Платники єдиного податку третьої групи (юридичні особи) використовують дані спрощеного бухгалтерського обліку щодо доходів та витрат з урахуванням положень пп. 44.2, 44.3 ст. 44 Податкового кодексу.

Бухгалтерський облік операцій з іноземною валютою ведеться відповідно до вимог П (С) БО 21 «Вплив змін валютних курсів», затвердженого наказом МФУ від 10.08.2000 № 193.

Визначення курсових різниць за монетарними статтями в іноземній валюті проводиться на дату балансу, а також на дату здійснення господарської операції в її межах або за всією статтею (відповідно до облікової політики).

Для визначення курсових різниць на дату балансу застосовується валютний курс на кінець дня дати балансу.

При визначенні курсових різниць на дату здійснення господарської операції застосовується валютний курс на початок дня дати здійснення операції.

Підприємство може здійснити перерахунок залишків на кінець дня за монетарними статтями в іноземній валюті, за якими протягом дня здійснювались господарські операції із застосуванням валютного курсу, встановленого на кінець цього дня (п. 8 П(С)БО 21).

Отже, юридична особа – платник єдиного податку визначає курсові різниці від перерахунку операцій, виражених в іноземній валюті, заборгованості та іноземної валюти на дату балансу, а також на дату здійснення господарської операції згідно з вимогами положень (стандартів) бухгалтерського обліку.

Позитивне значення курсових різниць від перерахунку іноземної валюти включається до складу доходів такого платника податку.

Від’ємне значення курсових різниць від перерахунку іноземної валюти не зменшує базу оподаткування єдиним податком, оскільки у податковій декларації юридичної особи відображення витрат не передбачено.

У разі продажу іноземної валюти після дати звітного балансу у складі доходу враховується позитивна різниця між доходом, отриманим від продажу цієї валюти, та доходом, отриманим від здійснення перерахунку такої іноземної валюти в гривні на дату закінчення попереднього звітного кварталу.

Від’ємні курсові різниці, що виникають при продажу іноземної валюти та її перерахунку, не зменшують базу оподаткування єдиним податком.

Зазначена норма передбачена п.п. 2 п. 292.1 ст. 292, п.п. 296.1.3 ст. 296, Податкового кодексу України.

         Рішення про незастосування платником податку на прибуток коригувань фінансового результату до оподаткування на різниці

Для платників податку на прибуток, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний (податковий) період не перевищує 20 млн грн, об’єкт оподаткування може визначатися без коригування фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від’ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років).

Платник податку на прибуток, у якого річний дохід (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний (податковий) період не перевищує 20 млн. грн., має право прийняти рішення про незастосування коригувань фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від’ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років), не більше одного разу протягом безперервної сукупності років в кожному з яких виконується цей критерій щодо розміру доходу.

Про прийняте рішення платник податку зазначає у податковій звітності з податку на прибуток, що подається за перший рік в такій безперервній сукупності років.

В подальші роки такої сукупності коригування фінансового результату також не застосовуються (крім від’ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років).

Зазначена норма передбачена п.п. 134.1.1 ст. 134 Податкового кодексу України.

Застосування платником податку на прибуток річного звітного періоду, якщо у І кварталі 2017 року дохід перевищив 20 млн. грн.

Для платників податку на прибуток, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період, не перевищує 20 мільйонів гривень встановлюється річний податковий (звітний) період.

До річного доходу від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначеного за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), включається дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), інші операційні доходи, фінансові доходи та інші доходи.

Оскільки підставою для річного декларування податку на прибуток є показник доходу від усіх видів діяльності за попередній рік, то незалежно від того, що у І кварталі  дохід отримано більше 20 млн. грн., платник податку застосовує річний звітний період.

Зазначена норма передбачена п. 137.5 ст. 137 Податкового кодексу України.

 

 

Енергодарська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області

Наповнення бюджету

опубліковано 14 черв. 2017 р., 06:14 міська рада   [ оновлено 14 черв. 2017 р., 06:14 ]

Юліана Козаченко: "Запорізькі підприємства на 20 відсотків збільшили відрахування податку на прибуток"

 

З початку року у Запорізькій області надходження податку на прибуток підприємств до бюджетів усіх рівнів склали 356,7 мільйона гривень, що на 71,4 мільйона або на 20 відсотків більше, ніж за п'ять місяців минулого року (без врахування показників великих підприємств, які перебувають на обліку в Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС). Про це повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко.

Із загальної суми до державного бюджету підприємства сплатили понад 311 мільйонів, забезпечивши виконання індикативів на 114 відсотків. Рівень відповідного періоду минулого року перевищено на 61,7 мільйона. До бюджетів громад регіону спрямовано 45,5 мільйона, що майже вдвічі більше, ніж очікуваний показник доходів. Порівняно із січнем-травнем 2016 року рівень сплати зріс на 27 відсотків або на 9,7 мільйона.

У розрізі територій понад 67 відсотків надходжень перерахували підприємства обласного центру – більш ніж 241 мільйон, 33,5 мільйона – платники Мелітопольщини, 22,2 мільйона – Бердянщини, у Пологівському районі надійшло 8,8 мільйона, у Запорізькому – 4,3 мільйона, у Вільнянському – 3,4 мільйона, по 3,2 мільйона склали відрахування суб'єктів господарювання Оріхівського та Василівського районів.

На сьогодні базова ставка податку становить 18 відсотків. Застосування інших розмірів передбачено статтею 136 Податкового кодексу України.

З початку поточного року в оподаткуванні податком на прибуток підприємств відбулися значні зміни, ознайомитися з якими можна на веб-порталі Державної фіскальної служби (http://sfs.gov.ua/, http://zp.sfs.gov.ua) або у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (http://zir.sfs.gov.ua), обравши відповідний розділ.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Наповнення бюджету

опубліковано 14 черв. 2017 р., 06:13 міська рада   [ оновлено 14 черв. 2017 р., 06:14 ]

Майже 20,5 мільйона гривень сплачено з банківських процентів запоріжців

 

Податок на доходи фізичних осіб із доходу у вигляді процентів поповнив бюджет майже на 20,5 мільйона гривень. Як зазначила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, лише у травні до скарбниці спрямовано близько 4 мільйонів гривень.

Переважну частину податку сплатили банківські та кредитні установи м. Запоріжжя, які перерахували 14,8 мільйона, майже 1,7 мільйона надійшло від платників м. Мелітополь та району, 1,1 мільйона – м. Бердянськ та району, 634 тисячі – м. Енергодар, близько півмільйона забезпечено у Пологівському районі, понад мільйон надійшло у Новомиколаївському, Василівському, Токмацькому, Гуляйпільському та Якимівському районах.

Зазначимо, на сьогодні ставка податку на доходи у вигляді процентів складає 18 відсотків.

Податок нараховують та сплачують за процентами депозитів або вкладів банківські установи, кредитні спілки та інші фінансові організації. При цьому у податковому розрахунку вони відображають лише суми доходів та утриманих податків. Отже, інформація про вкладників та суми внесків залишається конфіденційною.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

Наповнення бюджету

опубліковано 14 черв. 2017 р., 06:12 міська рада   [ оновлено 14 черв. 2017 р., 06:12 ]

Керівництво фіскальної служби взяло участь у роботі дванадцятої сесії Запорізької обласної ради

 

8 червня в.о. начальника ГУ ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко взяла участь у засіданні 12 сесії обласної ради сьомого скликання, яке проходило за участю очільників Запорізької облдержадміністрації, Запорізької обласної ради, народних депутатів, представників органів місцевої влади та громадськості.

 Предметом обговорення народних обранців стали питання життєдіяльності регіону, серед яких – програми з розвитку економіки, підприємництва, об'єднаних територіальних громад, запобігання і протидії корупції в Запорізькій області, виконання обласного бюджету та інші.

Як зазначила Юліана Козаченко, лише за п'ять місяців поточного року розпис місцевих рад з надходжень до бюджетів виконано майже на 110 відсотків. При фактичних надходженнях у 3,5 мільярда гривень область додатково отримала понад 311 мільйонів гривень податків і зборів. При чому найбільші суми забезпечено за рахунок сплати податку на доходи фізичних осіб – 1,9 мільярда та плати за землю – більш ніж 607 мільйонів. В цьому контексті одним із векторів спільної роботи фіскальної служби області із органами виконавчої влади є виведення економіки з "тіні", а саме протидія порушенням на ринку праці, боротьба із зарплатами у "конвертах", підвищення рівня заробітних плат, а також детінізація агросектора.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

1-10 of 406