Новини‎ > ‎

Послугами сайту «Відкрите місто» скористалися близько тисячі енергодарців

опубліковано 19 квіт. 2017 р., 07:24 Відділ інформації   [ оновлено 19 квіт. 2017 р., 21:45 ]
    
    19 квітня 2017 року під головуванням міського голови Павла Музики відбулася робоча нарада з  питань реалізації спільного Проекту “Відкрите Місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади”.
Учасники  наради ознайомилися з підсумками роботи інтерактивного веб-порталу  «Відкрите місто».
Енергодар приєднався до проекту з 1 квітня 2016 року. Проект спрямований на запровадження інноваційних механізмів участі громадян у вирішенні місцевих проблем, налагодження результативної співпраці громадян та органів місцевої влади.
        Станом на І квартал 2017 року послугами проекту скористалися 795 користувачів, з яких 46 залишили повідомлення про проблемні питання, 749 – приєдналися до обговорення повідомлень. Користувачами проекту з 01.01.2017 до 31.03.2017 залишено 99 повідомлень, з яких 11 — у рамках проведення конкурсу міні-грантів “Громадські ініціативи”, решта — з проблемних питань. Серед порушених проблем переважну більшість склали питання щодо неналежного загального стану будинків та дитячих майданчиків, стану пішохідних доріжок та тротуарів, відсутності освітлення, неналежного стану електропостачання, благоустрою паркових зон чи територій. Станом на 01.04.2017 64 повідомлення з 99 опрацьовані та закриті, 35 — перебувають в стадії опрацювання, з них 7 — заявки на участь в конкурсі міні-грантів “Громадські ініціативи”. З 64 опрацьованих повідомлень 43 закриті у зв’язку з позитивним вирішенням порушених проблемних питань, 21 - закрито за результатами надання відповідей роз’яснювального характеру. За результатами аналізу показників роботи відмічено зростання популярності проекту серед жителів міста. За 9 місяців 2016 року користувачами проекту було порушено 147 проблемних питань, за І квартал 2017 цей показник склав 99 повідомлень.
        У ході наради обговорено питання щодо створення фонду проекту, спрямованого на підвищення його ефективності, а також важливості дотримання етики спілкування та достовірності інформації, що надається виконавцями за результатами опрацювання та вирішення проблемних питань, що порушуються користувачами проекту «Відкрите місто».