Новини‎ > ‎

У виконкомі презентували проект Маркетингової стратегії міста Енергодара

опубліковано 14 вер. 2018 р., 06:05 Відділ інформації
    13 вересня 2018 року під головуванням першого заступника міського голови Ігоря Курді, за участю головного експерта Проекту міжнародної технічної допомоги ПРОМІС Ігоря Лепьошкіна, відбулося засідання робочої групи з розробки маркетингової стратегії міста Енергодара у рамках проекту  «Створення позитивного іміджу міста Енергодара, як інвестиційно-привабливого міста».
 
    Консультанти проекту Валентина Затишняк та Володимир Проскурін представили увазі членів робочої групи проект Маркетингової стратегії міста Енергодара та наголосили, що робота над створенням позитивного іміджу міста повинна вестися безперервно. Метою розробки даного проекту є донесення до загальнонаціональної та світової спільноти бачення Енергодара, як лідера національної енергетики, сформованої на основі сучасних технологій та диверсифікованих джерел енергії. Енергодар має сталий образ міста-супутника найкрупніших енергетичних гігантів, славиться спортивними досягненнями, але потребує більш конкретного визначення ідентичності на загальнонаціональному та міжнародному рівнях. 
    Основними іміджевими ресурсами міста, які можна використовувати для створення позитивного образу міста є молодий вік енергодарців, кваліфікованість та рівень освіти населення, потенціал активних громадян, потужність двох електростанцій, компактність міста, наявність великої промислової зони та лісових масивів, фінансова стабільність. Серед проблемних питань формування привабливого іміджу – монопрофільність міста, недостатньо розвинена інфраструктура, нестабільна політична ситуація тощо.
    
Також увазі присутніх була представлена презентація 6 варіантів логотипу та слогану міста Енергодара, які розроблялась творчою групою “Майстер», відібраною на конкурсній основі. Члени групи обговорили всі запропоновані варіанти та надали свої пропозиції та уточнення.  
    Завдання, які вирішуються за допомогою брендингу: місто мають знати в світі, як надійного та цікавого партнера; містяни закохані в Енергодар та пов’язують з ним своє майбутнє задля розвитку.