Новини‎ > ‎

Енергодарці навчалися принципам брендингу та маркетингу на тренінгу проекту ПРОМІС

опубліковано 7 лип. 2017 р., 04:23 Відділ інформації   [ оновлено 7 лип. 2017 р., 04:23 ]
        04-06 липня 2017 року у м.Київ, за підтримки Проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), відбувся триденний тренінг «Брендинг та маркетинг міста для місцевого економічного розвитку».
        Участь у тренінгу взяли представники міст-партнерів проекту ПРОМІС. Енергодар представляли помічник міського голови Тетяна Стулень, депутат міської ради Ольга Рябуха, начальник управління економіки Олена Овчатова, директор Агенції місцевого розвитку Вікторія Нецвітайло.
 
        Головний радник з питань управління Проекту ПРОМІС Кейді Уорд роз'яснила учасникам суть та основні принципи маркетингу і брендингу. Її колега Ден Тейлор поділився досвідом Канади у даному напрямку, розкрив важливість маркетингових процесів для місцевого економічного розвитку на конкретних прикладах проведення маркетингової кампанії туристичних продуктів міста.
        У ході тренінгу учасники дізналися, як максимально використати туристичний потенціал міста, поєднувати маркетинг, брендинг та стратегічне планування, навчилися розробляти маркетингову стратегію, поділилися власним досвідом успішного брендингу. Для енергодарців участь у тренінгу стала цінним досвідом, результати якого будуть використані у подальшій роботі над стратегією розвитку міста.