Новини‎ > ‎

Для організації роботи Центру первинної медичної допомоги необхідне рішення міської ради про виділення бюджетних коштів

опубліковано 23 черв. 2018 р., 05:16 Відділ інформації   [ оновлено 25 черв. 2018 р., 01:07 ]
     
    З метою належної організації в Енергодарі заходів з впровадження медичної реформи рішенням міської ради 15 березня 2018 року було створено комунальне некомерційне підприємство «Міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Енергодарської міської ради Запорізької області.
        Серед функцій Центру – запобігання хвороб, профілактичні огляди пацієнтів, проведення профілактичних щеплень, консультації щодо профілактики, діагностики, лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних станів, організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну та третинну медичну допомогу, спостерігання неускладненої вагітності. Тобто частину послуг, які енергодарці отримували у поліклініці, тепер буде покладено на Центр первинної медичної допомоги.
        У Центрі, який планується розмістити на базі дитячої поліклініки, надаватимуть медичні послуги лікарі первинної медичної ланки - сімейні лікарі, терапевти і педіатри. Окрім того, планується залучити до роботи центру деякі категорії вузьких спеціалістів.
         На сьогоднішній день штат закладу складають директор та головний бухгалтер. На черговому засіданні виконавчого комітету було погоджено зміни до Програми розвитку та удосконалення медичної допомоги у м.Енергодарі на 2018-2020 роки в частині збільшення коштів на потреби медичного закладу. Зокрема, на виплату заробітної плати працівників, придбання комп’ютерних програм, пального, оплати комунальних послуг, придбання спецодягу, інвентарю тощо. Загальна потреба для запуску центру – близько 48 млн.грн.  
         Рішення про виділення коштів повинні затвердити депутати міської ради. Без зазначеного фінансування немає можливості взяти на роботу лікарів, придбати необхідне оснащення для кабінетів та комп’ютерне обладнання для підключення до єдиного реєстру, а також розпочати укладання угод з Національним агентством здоров'я для отримання відповідних коштів за укладені з пацієнтами договори.
         Що стосується ліцензування центру, необхідний пакет документів було минулого тижня передано до Міністерства охорони здоров’я. Після узгодження МОЗ, отримання ліцензії та виділення коштів з міського бюджету стане можливо створити належні умови для роботи лікарів, підключитися до системи «Електронне здоров’я» та розпочати роботу із укладання договорів з енергодарцями.